Ochrana vetra - varená z vetra Storm. Generátor vetra: ochrana pred silným vetrom s vlastnými rukami

AREATORY VODY VODY

Rozhodol som sa položiť svoju prácu na samostatnej téme.
Tam bolo veľa experimentov a testov (a teraz, v tento moment, testované všetky nové myšlienky), mnoho chýb, ale aj Úspešné riešenia Tiež sa zistili, ktoré, mimochodom, už pracovali pre spásu rýb.
Prečo samostatná téma - navrhujem tých, ktorí majú záujem, diskutovať o konštrukčných častiach. Možno nájdeme efektívnejšie riešenia.
Hľadanie výsledkov internetu nedávalo pred 3 rokmi, ani teraz. Teraz sú odkazy na moje videá v YouTube
Pokračovanie nabudúce...

  • Registrácia: 10/06/08 Správy: 16.642 Vďačnosť: 18.507

    Prečo to všetko začalo:
    Kúpel si pozemok so zásobníkom, ale bez elektriny, čelil problému zimného Zamora. Celkom.
    Sa začal pozerať na internete.
    Myšlienka elektrického heterogenera sa okamžite zmizla. V poli bude ukradnuté. Spolu s elektrickým zariadením prevzdušňovania vody.
    Rovnaký osud by očakával solárne panely.
    Rozhodol som sa pokúsiť sa nájsť používanie veternej energie priamo, jednoduchý mechanický prenos energie vetra vody.
    Vytvoril tému pre možný tip z fóra.
    Pozdĺž cesty som študoval všetky možné typy čepelí veterných mlynov. Veľa sa dozvedeli o silu vetra, o neprodukcii jeho sily s nárastom rýchlosti, jeho nestability a iných vecí.
    Energia s vetrom sú najúčinnejšie v Sieme, najkomplexnejšie technicky.
    Najjednoduchšie a odpúšťajúce vlajky realizácie zostali Rotor Savonius a multilave (harmanček).
    V "Romashka" zvýšená možnosť použitia malých vietorov. Ale zároveň a požiadavky na zvýšenú silu, ako v hurikánovom vetre, je veľmi lámanie.
    Snažil som sa urobiť malý harmanček, len 1 meter s priemerom. Bohužiaľ, fotografia tejto kreativity zostala. Samozrejme, "na kolene" nefungoval kvalitatívne. Ale otočil sa. Naozaj som videl, že vo vzduchu je energia.
    Ale s "harmančekom" sa zvyšok ukázal, že je ešte ťažšie implementovať.
    Bolo potrebné vytvoriť referenčnú hodnotu v smere vetra a zároveň prevod energie do vody. Bez najhlbšieho otáčania nebolo možné. A plus boj s poruchami hurikánu. Vyšiel úplne aspoň potešenie.
    Začal som zvážiť Rotor Savonius.
    Ukázalo sa, že je najviac neúčinná inherentná energia vetra (účinnosť).
    Ale ukázal sa, že je to najjednoduchšie. Jeho realizácia rozlúčka s mnohými nedostatkami.

    Pokračovanie nabudúce...

  • Registrácia: 10/06/08 Správy: 16.642 Vďačnosť: 18.507

    Prvý veterný mlyn Savonius, to, čo som urobil, nebol tiež zachytený pre príbeh.
    Ako som si myslel na začiatku, je potrebné, aby sa mu to mohlo ľahšie začať s minimálnym vetrom.
    Preto sa odobrala meter Stiletto M6 a obdivovali sa dve polovice transparentnej plastovej fľaše. A boli tam dve takéto čepele. V hornej časti ložiska, v spodnej časti dosky z cínu, ktorý riadil vodu.
    Dizajn pracoval. Spinning s takmer úplnými vlthels. Dokonca aj tvár nie je cítiť, oh ona sa točí.
    Ale energia bola veľmi malá. Príliš malá oblasť úrody. A v noci, s plným pokojom, zamrzla.
    Išiel som. Mal som veľa vedierok v práci. Rozhodol som sa z nich urobiť nôž. Boli prístupné, boli viac a silnejšie.
    Tu v prvom príspevku sú videá z týchto veterných mlynov a popis. Preto nebudem opakovať.
    Takéto veterné mlyny na kanáli 10 akrov stáli 8 kusov. Zdalo sa, že pracuje. Ale bol tu veľký mínus, neustále zamrzli v večernej noci a bolo potrebné ich čistiť každé ráno.
    A na jar sa ukázalo, že nefungovali. MOR prešiel, mŕtvoly boli obrovskou set. Možno bola MOR a nie celkom.
    Ale na týchto veterných mlynoch som pochopil jednu vec - ako podpísať čepele vzhľadom na seba. Mali by byť spojené s osou veternej mlyny a navzájom sa pohltia. Len oni pracovali oveľa lepšie.
    V ďalšej zime som sa rozhodol zmeniť všetko radikálne. Lebo už mala predloženie viac alebo menej, čo musím urobiť.
    Prvým z nich je zvýšenie výkonu.
    Druhým je mať AntiMerzer, aby nezmrazil v noci a veterný mlyn by fungoval autonómne a bez úplných zastávok.
    Tretí je tuhý dizajn, to znamená, že veterný mlyn by nebol zavedený na hornom ložisku a stál tvrdo fixovaný.
    Štvrtý - namiesto cínu pre vodný vrtuľko vytvárajú vrtuľu. To poskytne väčšie potné kódy a jeho jednotný pohyb.
    Pre lopatky sa použil plastový valec pre 200 litrov. Vyrobené na začiatku a vedierke na vrchole sa bála, že by sa nezačal z bodového bodu. Hovorím vám okamžite, bolo to ilúzia, pri opravovaní veterného mlyna bola odstránená pot.

    Antimumér. (Všetko na videu)
    http://www.youtube.com/watch?v\u003drybgkm5luca.
    Veterný mlyn je upevnený na ráme z COCOV a nižšie a zhora.
    Pre vrtuly používali čepele ventilátora stroja.
    Spočiatku dali, ako malé veterné mlyny z vedier, dva COLAS, bez dištančných vložiek. Následne hurikán položil celú spojku vo vode. Potom som musela znížiť všetko po zmrazení.
    Takže, robiť veterný mlyn, išli sme to dať. Bolo to veterné. Po založení, boli sme prekvapení energie. Voda doslova pochovaná.
    Po príchode za deň, namiesto 40 cm, otvory pod veterným mlynom boli nádych 3 metrov. Ľad v čase veterného mlyna bol 42 cm. Všetko zablokované.
    Môžem povedať, že prvý veterný mlyn bol opravený len raz - keď bol položený kvôli nedostatku Cozoxu. Inštaláciou rozpustení už nie je na jar. Jedného dňa veľmi mrazivý a vinárstvo noc. Rihav Ure, videl zamrznutý veterný mlyn. Ľad bol viac ako 5 cm. Nie je špecificky vyčistený. V dopoludňajších hodinách bol vietor už zvýšený. Na večeru som bol úplne zotavený až do minulých veľkostí. Keď došlo k rozmrazovaniu, červ sa zvýšil na 6-8 priemer metra. Na jar sa toto miesto roztavila niekoľko týždňov pred celým rybníkom.
    Výsledkom je, že more, ale nie silné. Veľa bola viditeľná živá ryba. Veterný mlyn pracoval a veľmi dobré. Bolo to vidieť, že život v rybníku bol.
    Bolo to potešené. To ukázalo výkonnosť myšlienky.
    Áno, tu je jarné video. Vstúpil som na spodnú priečku a rozpadla sa. Vľavo, a potom vietor na jeho stranu hodil veterný mlyn.
    http://www.youtube.com/watch?v\u003dRDGI9V5968U
    A pracoval.
    http://www.youtube.com/watch?v\u003dkzfhxmnkitg.
    Mimochodom, veterný mlyn tiež pracoval takmer celé leto. Počas tejto doby bol testovaný na silu. Potom sirel dosky držia ložisko, a padol do vody.

    Pokračovanie nabudúce.

  • Registrácia: 10/06/08 Správy: 16.642 Vďačnosť: 18.507

    Ďalšia zima, z veľmi tenkého ľadu, dostal klesnutý veterný mlyn, prešiel a okamžite satoval. Už som začal vyrábať na minulých skúsenostiach iného veterného mlyna. Väčšie.
    Čo prišlo:
    1. Rozhodlo sa plne urobiť v rámci. To dávalo veľmi dobré zarovnanie, že vyčistená extra rušenie. Pre najmodšnejší vietor je dôležitá akákoľvek energia WATT.
    2. Urobte s dvoma čepeľami. To je odstrániť "mŕtvy bod".
    3. Navyše bolo koncipované kvôli zvýšeniu energie, aby sa znížilo na zvýšenie potápaní skrutiek.
    4. Tam bol nápad, aby sa bočný pohyb vody. Ukázalo sa, že v predchádzajúcej verzii skrutka obohacovala vodu pomerne lokálne blízko veterného mlyna. Nútiť veterný mlyn po celú dobu vytiahnutie sladkej vody, viac kyslíka bol navštívený vodou, a tiež by mal byť dobre vypustený z škodlivých plynov.
    5. Malé modifikácie antimizéru. Pod žľazám bol v poslednej verzii, rukáv z polyuretánu. Nie je to tak dobre skĺzol žľazy ako kov. Ale pretože tento rukáv vo vode sa rozhodlo, že nehrdzavejúca oceľ. Plus, polyuretán sa veľmi zmenil z tepla a mrazu, ktorý tiež ovplyvnil geometriu.
    Čo sa stalo:
    1. Vyrobené. Úplne opodstatnená myšlienka.
    2. Vyrobené. Plne odôvodnené. Plus, vzhľadom k zvýšeniu výšky a súhrnného odstraňovania energie, takýto dizajn bol percent 30-50 hladko ako jednostupňové veterné mlyny.
    3. Nepracovala. Zníženie som sa snažil prostredníctvom cyklistických hviezd. A tam som potreboval presnú západku, "koleno" nefungovalo, reťaz neustále hodil. Myšlienka nebola implementovaná.
    4. Bolo to hotové. Myšlienka odôvodnená. Následne sa táto časť demontuje a vykonáva sa inak. Teraz existuje test inej možnosti. Prečo je iná, opím o niečo neskôr. Myšlienkou je urobiť viac funkčne.
    5. Vyrobené. Táto zmena sa výrazne odôvodnená. Odpor sa veľmi znížil.

    Pokračovanie nabudúce...

  • Registrácia: 10/06/08 Správy: 16.642 Vďačnosť: 18.507

    Takže, v tom roku, keď som urobil rám veterný mlyn, počasie nebolo. Ľad vstal, ale 5-7 cm a pokrytý snehom. Bol voľný, bol to desivé ísť von. Dajte 5 cm ľad. veľmi nepríjemné. Okraj uprostred, on je upchatý, nie je blízko. Klenoty na páse raz (podarilo sa mi chytiť pre šestky a skočil).
    Nastaviť. Ale počas inštalácie, veterný mlyn trochu sa trochu otočil, a myšlienka bola trochu zostrelená: Tam bol nápad na nasmerovanie prúdu z dolného bočného vrtuľa presne cez kanál. A na konci sa posunul na stranu a šiel na boku kanála.
    A tak sa veterný mlyn postavil na silný ľad, keď mu bolo možné pristupovať k práci. A pre silný ľad bol dal tretí veterný mlyn.
    Možno vidieť na veterný mlyn. Bolo to tak rozmazané bočným vrtuľom.

    Za dobrý ľad Veterný mlyn dal a pokúsil sa otočiť, aby sa potok hladko nasmeroval cez kanál. Kvôli neopatrnému hnutiu padol veterný mlyn a rámec bol mierne smutný. Je to bez povšimnutia, ale bolo vidieť, že sa niekde zdvihne na pristávacích hniezdach. Potom našli toto miesto a riadili miesto odstránené. Faktom však zostáva: je potrebné byť veľmi elegantný.
    Ale stále veterný mlyn nebol úspešný. Tak vľavo.
    Potom bola spokojná, aby sa spojil laterálny pohyb inak. Vezmite lano zo spemometra a prelomte energiu prejsť cez neho ihneď na vrtule, ktorá sa nachádza bokom.

    Pokračovanie nabudúce...

  • Registrácia: 05/29/11 Správy: 11.751 Vďačnosť: 4.345

  • Registrácia: 10/06/08 Správy: 16.642 Vďačnosť: 18.507

  • Registrácia: 10/06/08 Správy: 16.642 Vďačnosť: 18.507

    V priebehu používania Testy Windmill, všetky druhy "vredov" vyliezli.
    Antimér bol napríklad prvýkrát vyrobený kriedou do žľazy z polypropylénu. Ukázalo sa, že zmení geometriu v zime, voda pomaly regrutuje do antivíru a vidíte veterný mlyn v jednom krásnom ránu. Rozhodli sme sa odstrániť Antimolmaker, objednať puzdro z puzdra z nehrdzavejúcej ocele a nahradiť.
    Otvoril jeho oči novú konštruktívnu chybu. Bolo potrebné urobiť antimúzor z osi, bez toho, aby ste vybrali veterný mlyn. Spočiatku to bolo vyrobené zo spoločného čapu. Musel som rezať stud s hacksaw a následne pripojiť dlhú manželskú maticu.
    Ale rezanie dokonca osi, odstráňte antimersprizer bez odstraňovania (uvádzanie ľadu), že veterný mlyn nefungoval. Ukázalo sa, že ložisko v dolnej zásuvke a vrtule po tom, čo nebolo dovolené vytiahnuť. Ložisko vyšlo z hniezda a vrtul nedal.
    To sa chystá ľahnúť a rozobrať (tónované nad palmovým drevom, kde nie jeden zatemnený kľúč utopil), ale myšlienka sa už narodila v mojej hlave, ako sa dostať okolo.
    Keď som to dal, rozhodol som sa, že odstraňovanie vody Wilk, nie cínu, ako na videu, ale cez speedometrickou škrtivosťou. Na poslednom videu môžete vidieť, ako. Ukázalo sa, že "na kolene" žľab nefungoval dobre.
    Výsledkom je, že plech bol odstránený (alebo skôr, zostrelil, pretože to bolo na zváranie), a nie dať na ľad späť, a to nefungovalo s perom. Urobili niekoľkokrát, všetko nie je zmysel.
    Tak pracoval až do veterného mlyna.
    Na jar s Squall hurikánovým vetrom, veterný mlyill odtrhol. Musím povedať, jarný vietor jeden z troch zlomil a zlomil každú pružinu. Na rôznych miestach. Tentoraz sa rám a celý dizajn odolávali, ale čepele nemohli stáť. Vytiahla jednu čepeľ, zasekla v rámčeku, potom dolná čepeľ otočila vetrom na päte, na nite Sielo na Niza sám a Swam. A možno naopak, neviem. Výsledok však bol taký. Ale je to už na jar, ľad bol našuchorený, duté obrovské. Už zima prešla.
    Som tak veterný mlyn a doľava. Stál po celý rok pred týmitou zima.
    Tento rok tento rybník znížil a nechal na divu. Ale v mojom hlavnom kanáli sa zmiernenie zníži, voda neustále prúdi a nezmrazí. Boli natočené uprostred zimy, na ľade na 5 cm a potom partner zlyhal.
    Po odstránení videli ďalšie konštrukčné chyby: bolo potrebné znova odstrániť všetko, aby ste odstránili lopatky na opravu.
    Bolo to pevné. Teraz sa každý detail z každého riadu oddelenia odstráni autonómne, bez analýzy susedných častí.
    Všimol som si zaujímavú vec: kde stáli čiapky nad ložiskom, zdá sa, že ložisko je dodávané len - všetko v oleji a funguje ako nový. Tam, kde čiapky neboli, stav ložiska bol nedôležité. Teraz všetky ložiská pokrývajú veko a príjmy osí prechádza silikónom.

    Usporiadali všetky veterné turbíny na 6 hektároch.
    Ale 3 kusy sú 6 ga- veľmi málo. Budem pridať. Ak chcete pridať, musíte pracovať na konštrukciu do ideálneho pre prácu v úplnom režime offline.

    Pokračovanie nabudúce.

  • Registrácia: 10/06/08 Správy: 16.642 Vďačnosť: 18.507

    Odstránenie veterných mlynov, koncipovaných, aby sa anti-kovové rúrky z kovového potrubia, s krútiacim momentom ložísk. Faktom je, že prvá verzia s plastovým potrubím nedávala presnú obvinenie, ktorá tiež poskytla prebytočnú odolnosť pri rolovaní antivatriča.
    Akumulovaný akumulovaný presný antimínsky spokojný so svojou symetriou. Odolnosť sa znížila a veľmi významne. Bol takmer nie. Dokonca aj na najmenšom vetre sa veterný mlyn nezastavil z účinkov pinnovaného antimirerizátora. Táto kovová trubica bola namaľovaná čiernou tak, že slnko pomáha ho chytiť.
    Ale tu bol ďalší faktor, ktorý som nezohľadnil. Kovové potrubie Bolo to oveľa tepelne vodivé ako plastové, a v nevernosť bola zabalená okolo potrubia hlboko do trojnásobok hlbšie, než sa musel sám vyrastal na nudnú noc. Z tohto dôvodu, Aspoň AntiMeristika bola nastavená na 10 cm pod hladinou vody, je zmrazená. Za studena prechádzala cez potrubia vnútrozemí, polevou potrubia a zachytili vlásenku nižšie. Prostredníctvom transparentného ľadu bolo viditeľné, rovnako ako v hĺbke potrubia je všetko pokryté ihlou mrazeného ľadu. Handsomene. Ale škodlivé.
    Na jednom veternom mlyne, kde bol antimirerizátor znížený hlbší, to tam nezvládol. Teraz si myslím, ako robiť lepšie - alebo strčiť do peny, alebo hlbšie znížiť potrubie antivíru.
    Ešte som sa nerozhodol. Z tohto dôvodu boli nočné vetry, nechali ich pracovať.
    Rozhodol som sa, že je to stále tlačiť vodu WISC. Na to, TOKAR nariadil stlačenie kábla do vlásenky. Na poslednom videu.
    Tri takýto kábel.
    Prvýkrát bol vrtuľový nainštalovaný na päte. Ale keď otáčate veterný mlyn zozbieral kábel v partii, skrútené. Ale to fungovalo, pohyb vody bol silný.
    Nasledujúci deň sme sa rozhodli opraviť toto utiahnutie a urobil dolný pomocný rámec (druhý deň sa pokúsim vytvoriť video), kde bolo všetko pevne upevnené v ráme. A druhý na tanier, aby sa narazil na jediný blatantný veterný mlyn. Prišli sme a prvý kábel je zlomený. Napísali z inštalácie, ktorá ho otočila.
    Všetky zozbierané a nainštalované. Všetko fungovalo len dokonalé.
    Bol to deň predtým včera. Dnes prišiel a uvidíte, že obaja bočné vrtuľové stojan a veterné mlyny. Takže obidva kábel znova obrátil. Ukazuje sa preto, že kábel nedrží. Myšlienka bola zjavne problematická.
    Teraz sa vrátim na počiatočnú myšlienku, keď je vrtuľník stojí na osi, a samotná voda sa otočí cez prekážku z cínu.

    Pokračovanie nabudúce...

  • Vytvorenie generátora vetra s vlastnými rukami

    Po zakúpení generátora môžete začať montovať generátor vetra s vlastnými rukami. Obrázok zobrazuje zariadenie veternej elektrárne. Spôsob pripojenia a umiestnenia uzlov môže byť odlišná a závisí od jednotlivých schopností dizajnéra, ale je potrebné skontrolovať veľkosť hlavných uzlov na obr. 1. Tieto rozmery sú vybraté v rámci tejto veternej elektrárne, pričom zohľadní návrh a rozmery Wintyll.

    Elektrický generátor pre veternú elektráreň

    Pri výbere generátora elektrický prúd Pre veterné turbíny, po prvé, musíte určiť frekvenciu otáčania windryols. Vypočítajte frekvenciu otáčania velcity w (s zaťažením) vzorcom:

    W \u003d v / l * z * 60,
    L \u003d π * d,

    kde v je rýchlosť vetra, m / s; L - dlhý obvod, m; D - priemer windwallu; Z je rýchlosť rýchlosti veterných vozidiel (pozri tabuľku 2).

    Tabuľka 2. Indikátor rýchlosti Windllier

    Počet čepelí

    Z. Indikátor rýchlosti

    Ak tento vzorec nahrádzate údaje pre vybraného vrecka s priemerom 2 m a 6 nožov, potom dostaneme rýchlosť otáčania. Frekvenčná závislosť na otáčke vetra je uvedená v tabuľke. 3.

    Tabuľka 3. Rýchlosť vetra s priemerom 2 m so šiestimi lopatkami v závislosti od rýchlosti vetra

    Rýchlosť vetra, m / s

    Počet otáčok, RPM

    Urobíme maximálnu prevádzkovú rýchlosť vetra 7-8 m / s. S silnejším vetrom bude prevádzka generátora vetra nebezpečná a mala by byť obmedzená. Ako sme už identifikovali, s rýchlosťou vetra 8 m / s, maximálny výkon zvolenej konštrukcie veternej elektrárne bude rovný 240 W, čo zodpovedá frekvencii otáčania Windryols 229 RPM. Takže, musíte si vybrať generátor so zodpovedajúcimi vlastnosťami.


    Našťastie, časy celkového deficitu "Kanuli v lete", a my nebudeme musieť prispôsobiť automobilový generátor z VZ-2106 na veternú elektráreň. Problém je, že takýto generátor automobilov je napríklad M-221 vysokorýchlostný s nominálnou frekvenciou otáčania od 1100 do 6000 ot / min. Ukazuje sa, bez prevodovky, naša nízkonákladová veterná váha nie je schopná odvíjať generátor na prevádzkovú rýchlosť.

    Nebudeme prevodovku do nášho "veterného mlyna", a preto vyzdvihneme iný mierne generátor na zabezpečenie Windywell jednoducho na hriadeli generátora. Najvhodnejšie je to cyklický motor, špeciálne navrhnutý pre motorové koleso bicyklov. Takéto cyklistické stroje majú nízke prevádzkové rýchlosti a môžu ľahko pracovať v režime generátora. Prítomnosť permanentných magnetov v tomto type motora bude znamenať absenciu problémov s excitáciou generátora ako v prípade, napríklad s asynchrónnymi motormi, v ktorých sa používajú elektromagnety (excitačné vinutie). Bez podávania excitačného vinutia prúdu, takýto motor nebude produkovať prúd pri otáčaní.

    Okrem toho veľmi príjemná prvka cyklistiky je, že patria do bruslíckych motorov, čo znamená, že nevyžadujú výmenu kefiek. V Tab. 4 znázorňuje príklad technických charakteristík cyklovania 250 W. Ako vidíme z tabuľky, tento cyklický motor je dokonale vhodný ako generátor pre "veterný mlyn" s kapacitou 240 W as maximálnymi otáčkami veterných vozidiel 229 rpm.

    Tabuľka 4. technické údaje 250 w fľaša s kapacitou

    Výrobca

    Zlatý motor (Čína)

    Nominálne napájacie napätie

    Maximálny výkon

    Nominálne zmene

    Krútiaci moment

    Typ napájania statora

    bescalton


    Vytvorenie generátora vetra s vlastnými rukami

    Po zakúpení generátora môžete začať montovať generátor vetra s vlastnými rukami. Obrázok zobrazuje zariadenie veternej elektrárne. Spôsob pripojenia a umiestnenia uzlov môže byť odlišná a závisí od jednotlivých schopností dizajnéra, ale je potrebné skontrolovať veľkosť hlavných uzlov na obr. 1. Tieto rozmery sú vybraté v rámci tejto veternej elektrárne, pričom zohľadní návrh a rozmery Wintyll.

    Zariadenie veternej elektrárne

    1. čepele okien;

    2. Generátor (Velomotor);

    3. Stanena na upevnenie hriadeľa generátora;

    4. Bočný lopatka na ochranu generátora vetra z vetra hurikánu;

    5. TOKHOD, ktorý prenáša prúd do pevných drôtov;

    6. Rám pre upevnenie uzlov veternej elektrárne;

    7. Rotačná zostava, ktorá umožňuje otáčanie vetra okolo osi;

    8. Chvost s perím na inštaláciu veterných ciev vo vetre;

    9. Zdvíhanie generátora vetra;

    10. HOMEST PRE UŽÍVANIE STRETCH

    Na obr. 1 znázorňuje veľkosti bočnej lopaty (1), chvost s peria (2), ako aj páčku (3), cez ktorú prechádza pružina sila. Chvost s perom, aby sa otočila rýchlosť vetra vo vetre, by sa mala uskutočniť na obr. 1 je profilové potrubie 20х40х2,5 mm a strešné železo ako perie.

    Generátor by mal byť pripevnený v takej vzdialenosti tak, aby bola minimálna vzdialenosť medzi lopatkami a stožiarou aspoň 250 mm. V opačnom prípade neexistuje žiadna záruka, že čepele, flaunting pod vplyvom vetra a gyroskopických síl, nebude demontovať stožiar.

    Tvorba čepelí

    Veterný mlyn zvyčajne začína z čepelí. Najviac vhodné materiály Na výrobu topánok nízko-rýchlostného veterného mlyna je plastová, presnejšie plastová trubica. Urobte lopatky plastové potrubie Najjednoduchší spôsob je malý časový spotrebný a ťažko urobiť nováčik. Tiež plastové čepele na rozdiel od dreveného sú zaručené, že sa nebudú objaviť z vlhkosti.

    Potrubie musí byť z PVC priemeru 160 mm pre tlakové potrubie alebo kanalizácie, napríklad SDR PN 6.3. Tieto rúry majú hrúbku steny aspoň 4 mm. Rúry pre netlakovú kanalizáciu sa nezhodujú! Tieto rúry sú príliš tenké a krehké.


    Fotografia zobrazuje veterné drevo s rozbitými čepeľami. Tieto čepele boli vyrobené z jemného PVC potrubia (pre netlakovú kanalizáciu). Ponáhľali sa z tlaku vetra a havarovali na stožiar.

    Výpočet optimálneho tvaru čepele je pomerne komplikovaný a nie je potrebné ho priniesť, nechať ich profesionálov. Stačí pre nás, aby sme vytvorili lopatky pomocou už vypočítaného vzoru na obr. 2, ktorý ukazuje rozmery templátu v milimetroch. Stačí potrebovať znížiť takýto papierový vzor (fotografia šablóny lopatky na 1: 2), potom aplikovaný na potrubia 160 mm, nakreslite obvod šablóny na potrubia s markerom a rezajte nože pomocou elektrickej mrazení alebo manuálne. Červené bodky na obr. 2 znázorňuje približnú polohu spojovacích materiálov čepelí.

    Výsledkom je, že budete musieť získať šesť čepele, forma ako na fotografii. Aby mali čepele mali vyšší cyser a menej hluk s hlukom počas otáčania, musíte piť ostré rohy a hrany, rovnako ako hlasovanie všetkých hrubých povrchov.


    Ak chcete namontovať lopatky do tela cyklu, musíte použiť hlavu veternej turbíny, ktorá je hrúbkou mäkkej ocele 6-10 mm. Šesť oceľových pásov s hrúbkou 12 mm a montážou dlhou 30 cm s otvormi na upevnenie lopatiek sú zvarené. Disk je pripojený k karoséru cyklu pomocou skrutiek s uzamykateľnými zárukami pre otvory pre upevnenie lúčov.

    Po výrobe veterných vozidiel musí byť vyvážená. Na to je veterná váha upevnená vo výške v prísne vodorovnej polohe. Je žiaduce, aby to bolo v interiéri, kde nie je vetrom. S vyváženou veternou váhou by sa lopatky nemali spontánne otáčať. Ak je nejaká čepeľ ťažšia, musí byť vypustená z konca na vyváženie v akejkoľvek polohe veterného vozidla.

    Je tiež potrebné skontrolovať, či sa všetky čepele otáčajú v tej istej rovine. Na tento účel sa meria vzdialenosť od konca spodnej čepele na určitú najbližšiu položku. Potom sa meria rýchlosť vetra a vzdialenosť od zvolenej položky na iné lopatky. Všetky čepele by mali byť v rozsahu +/- 2 mm. Ak je rozdiel vyšší, potom by mal byť šikmo odstránené, vyblednuté oceľové pásik, ku ktorému je čepeľ pripojená.


    Upevnenie generátora (cyklistika) do rámu

    Keďže generátor zažíva ťažké zaťaženie, vrátane gyroskopických síl, malo by byť bezpečne fixované. Sám cyklický motor má pevnú os, pretože sa používa pre veľké zaťaženia. Jeho os musí tak odolať hmotnosti dospelej osoby pri dynamických zaťaženiach, ktoré vznikajú, keď sa vyskytne bicykel.

    Ale na bicykli je cyklický motor pripojený na oboch stranách, a nie s jedným, pretože bude pri práci ako súčasný generátor pre veternú elektráreň. Preto musí byť hriadeľ pripojený k posteli, ktorý je detailov So závitovým otvorom na skrutkovanie na valiomotor zodpovedajúceho priemeru (D) a štyroch montážnych otvorov na upevnenie s oceľovými skrutkami M8 k rámu.

    Je žiaduce použiť maximálnu dĺžku voľného konca hriadeľa na upevnenie. Takže hriadeľ nie je rolovaný do tváre, musí byť zaistený maticou s protivníkom. Lôžko je najlepšie vyrobená z duramentu.

    Na výrobu rámu generátora veternej energie, to znamená, že základy, na ktorých budú všetky ostatné časti umiestnené, musíte použiť oceľovú dosku s hrúbkou 6-10 mm alebo segmentom vhodnej šírky (závisí od vonkajšieho priemer rotačného uzla).


    Výroba aktuálneho prijímača a rotačnej zostavy

    Ak generátor jednoducho viaže vodiče, potom skôr alebo neskôr sú vodiče skrútené, keď sa veterný mlyn otočí okolo osi a prestávky. To, že sa to nestane, musíte použiť hnuteľný kontakt - prúdový príjem, ktorý sa skladá z rukávu vyrobeného z izolačného materiálu (1), kontaktov (2) a kefiek (3). Na ochranu pred zrážkami musia byť súčasné aktéri zatvorené.

    Pre výrobu veterného prijímania generátora vetra je vhodné použiť tento spôsob: Po prvé, kontakty, napríklad z hrubých mosadzných alebo medených drôtov obdĺžnikového prierezu (používané pre transformátory), sú umiestnené na hotovom rotačnom uzle ( Používa sa pre transformátory), Kontakty musia byť už s spájkovanými vodičmi (10) - alebo uviaznutým medeným drôtom s prierezom najmenej 4 mm2. Kontakty sú zakryté plastový pohar alebo iná kapacita, otvor v nosnej objímke (8) je uzavretý a naleje sa epoxidovou živicou. Fotografia používa epoxidovú živicu s pridaním oxidu titaničitého. Po vytvrdnutí epoxidová živica Detail je krok strojček Pred vzhľadom kontaktov.

    Najlepšie je použiť medené grafitové kefy z automobilového štartéra s plochým prameňom ako pohyblivý kontakt.


    Aby bolo veterné koleso veternej turbíny otočiť vietor, je potrebné zabezpečiť pohyblivú zlúčeninu rámu turbín s pevným stožiarom. Ložiská sú umiestnené medzi nosnou objímkou \u200b\u200b(8), ktorá je spojená prírubou so stvrannou trubicou s skrutkami a spojkou (6), ktorý je zváraný oblúkové zváranie (5) k rámu (4). Na uľahčenie otáčania potrebujete rotačnú zostavu s použitím ložísk (7) s vnútorným priemerom aspoň 60 mm. Vhodné sú najlepšie valčekové ložiská, ktoré sú lepšie vnímané axiálne zaťaženie.


    Ochrana veternej elektrárne z vetra hurikánu

    Maximálna rýchlosť vetra, pri ktorej môže byť táto veterná elektráreň prevádzkovaná, je 8-9 m / s. Ak je rýchlosť vetra väčšia, práca veternej elektrárne by mala byť obmedzená.

    Samozrejme, tento navrhovaný typ veterného mlyna pre výrobu s vlastnými rukami je pomalý. Je nepravdepodobné, že by sa lopatky striekali na extrémne vysoké otáčky, za ktorých sa zrútia. Ale s príliš silným vetrom, tlak na chvost perie sa stáva veľmi významným a s ostrou zmenou smeru vetra sa generátor veterného vetra prudko otočí.

    Vzhľadom na to, že čepele so silným vetrom sa rýchlo otáčajú, veterná váha sa zmení na veľký ťažký gyroskop, ktorý je proti všetkým zmenám. To je dôvod, prečo medzi rámom a veternou váhou vznikajú významné zaťaženie, ktoré sa zameriavajú na hriadeľ generátora. Existuje mnoho prípadov, keď milenci vybudovali veterné generátory s vlastnými rukami bez akejkoľvek ochrany proti vetrom, a ponáhľali silné osi generátorov automobilov v dôsledku významných gyroskopických síl.

    Okrem toho, šesť-murná rýchlosť vetra s priemerom 2 M má významnú aerodynamickú rezistenciu a so silným vetrom výrazne vloží stožiar.

    Preto, že domáci veterný generátor slúžil na dlhú dobu a spoľahlivo, a windwatch nepatria na hlavu okoloidúcich, je potrebné ju chrániť pred vetrom hurikánu. Najjednoduchší spôsob ochrany veterného mlyna pomocou bočných lopatiek. Toto je celkom jednoduché zariadenie, ktoré sa v praxi preukázalo.

    Práca bočnej lopaty je nasledovná: pri navíjači (do 8 m / s) je tlak vetra na bočnej lopate (1) menší ako tuhosť pružiny (3) a veterný mlyn je inštalovaný v približne vietor pomocou peria. Aby na jar neklaďte veterný mmill na navíjačku, viac ako je potrebné, medzi chvostom (2) a bočnou lopatkou natiahnuté strečing (4).

    Keď rýchlosť vetra dosiahne 8 m / s, tlak na bočnej lopate sa stáva silnejší ako pružinová sila a generátor vetra sa začína rozvíjať. V rovnakej dobe, prúd vetra sa začne bežať na čepele v uhle, čo obmedzuje výkon veterného vozidla.

    S veľmi silným vietorom, veterný mlyn zložitý a lopatky sú inštalované paralelne so smerom vetra, veterný mlyn sa pracuje takmer zastaví. Upozorňujeme, že chvost perie nie je spojený s rámom pevne, ale otáča sa na závese (5), ktorý by mal byť vyrobený zo konštrukčnej ocele a má priemer aspoň 12 mm.

    Veľkosti bočnej lopaty sú znázornené na obr. 1. Samotné bočné lopaty, ako aj perie, je najlepšie vyrobené z profilového potrubia 20x40x2,5 mm a oceľového plechu s hrúbkou 1-2 mm.

    Ako pracovná pružina sa môžu použiť akékoľvek uhlíkové oceľové pružiny s ochranným zinkovým povlakom. Hlavná vec je, že v extrémnej polohe sa sila pružiny rovná 12 kg a v počiatočnej polohe (keď je veterný mlyn ešte zložený) - 6 kg.

    Na výrobu storkových značiek je potrebné použiť oceľový bicykel kábel, konce káblov sa ohýbajú do slučky a voľné konce sú upevnené s ôsmimi otočkami medeného drôtu s priemerom 1,5-2 mm a spájkovaným cinom .

    Generátor vetra

    Ako stožiar pre veternú elektráreň môžete použiť oceľ vodná fajka Priemer najmenej 101-115 mm a minimálnu dĺžku 6-7 metrov pod podmienkou otvorenej plochy, kde 30 metrov by nebolo prekážky pre vietor.

    Ak je veterná elektráreň nemožná inštalovať na otvorenú plochu, potom sa nedá urobiť nič. Je potrebné zvýšiť výšku stožiara tak, že neočakávaný je najmenej 1 m nad okolitými prekážkami (domy, stromy), inak sa výroba elektriny výrazne zníži.

    Základňa stožiara by mala byť nainštalovaná betónové miestotakže nie je prijatý na striekajúcu pôdu.

    Ako striedové značky je potrebné použiť oceľové pozinkované montážne káble, priemer aspoň 6 mm. Strečovanie je pripevnené k stožiaru svorkou. V teréne sú káble pripojené k trvanlivým oceľovým kolíkom (z potrubia, kanálu, rohu atď.), Ktorý sú pochovaný na zem v uhle v plnej hĺbke jedného a pol meračov. Ešte lepšie, ak sa dodatočne ukladajú na základni betónu.

    Vzhľadom k tomu, zdvíhacie zariadenie s generátorom vetra má významnú hmotnosť, potom pre manuálnu inštaláciu musíte použiť protizávažia vyrobené z rovnakého oceľového potrubia ako stožiara alebo drevený bar 100x100 mm s nákladom.


    Elektrický obvod veternej elektrárne

    Obrázok ukazuje najjednoduchšiu nabíjaciu schému batérií: Tri výstupy z generátora sú pripojené na trojfázový usmerňovač, ktorý je tridiónový semi-suspenzia pripojená rovnobežná a kombinovaná hviezda. Diódy sa musia vypočítať na minimálnom pracovnom napätí 50V a aktuálne 20A. Keďže maximálne prevádzkové napätie z generátora bude 25-26 V, potom sú závery z usmerňovača pripojené k dvom batériám o 12 voltov, pripojené v sérii.

    Pri použití takejto jednoduchej schémy, nabíjacie batérie pokračuje nasledovne: Pri nízkom napätí menej ako 22 sa nabíjanie batérie vyskytne veľmi slabo, pretože prúd je obmedzený vnútorný odpor Batérie. Pri rýchlosti vetra bude 7-8 m / s produkované napätie generátora do 23-25 \u200b\u200bV a začne intenzívny proces nabíjacích batérií. S vyššou rýchlosťou vetra bude práca generátora vetra obmedzená na bočnú lopatu. Na ochranu batérií (s núdzovým prevádzkou veternej elektrárne) z nadmerného silného prúdu v diagrame musí byť poistka, vypočítaná pre maximálny prúd 25 A.

    Ako vidíte, táto jednoduchá schéma má významnú nevýhodu - s pokojným vetrom (4-6 m / s), batéria bude prakticky nabitá, a to je presne takéto vetry najčastejšie nájdené na plochom teréne. Aby ste mohli nabiť batérie počas nekontrolovaného vetra, musíte použiť regulátor nabitia, ktorý sa pripája k batériám batérie. Regulátor nabíjania automaticky prevádza požadované napätie, aj regulátor je spoľahlivejší ako poistka a upozorňuje na dobíjanie batérií.


    Ak chcete použiť nabíjateľné batérie na dodávku domácich spotrebičov určených na striedavé napätie 220 V, budete potrebovať ďalší menič na prevod konštantného napätia 24 v príslušnom výkone, ktorý je vybraný v závislosti od maximálneho výkonu. Napríklad, ak pripojíte osvetlenie, počítač, chladničku do meniča, menič určený na 600W je dosť dosť, ak plánujete aspoň príležitostne používať elektrické dvere alebo diskovú pílu (1500 W), potom by ste mali vybrať 2000 W menič.

    Obrázok ukazuje zložitejšie elektrický obvod: V ňom je prúd z generátora (1) najprv narovnaný v trojfázovom usmerňovači (2), potom je napätie stabilizované regulátorom nabitia (3) a nabíja batérie o 24 V (4). Pre výživu domáce prístroje Invertor je pripojený (5).

    Prúdy z generátora dosahujú desiatky zosilňovačov, preto je potrebné pripojiť všetky zariadenia v reťazci, je potrebné použiť medené drôty so spoločným prierezom 3-4 mm2.

    Je žiaduce, aby sa kapacita nabíjateľných batérií nasnímali aspoň 120 A / H. Celková kapacita batérií bude závisieť od priemernej intenzity vetra v oblasti, ako aj z výkonu a frekvencie zásuvného zaťaženia. Presnejšie povedané, požadovaná kapacita bude známa v procese využívania veternej elektrárne.

    Starostlivosť o veternú elektráreň

    Uvažovaný štíhly generátor veterného vetra na výrobu s vlastnými rukami je zvyčajne dobre spustený pri slabom vetre. Pre normálnu prevádzku generátora vetra musíte dodržiavať tieto pravidlá:

    1. Dva týždne po spustení spustite generátor vetra so slabým vetrom a skontrolujte všetky držiaky.

    Tam bola konkurencia v oblasti rozvoja vonkajšieho priestoru blízkych zeme medzi vedúcimi ekonomikami sveta. Počas komunikácie s novinármi, vedúci Ruskej vesmírnej agentúry "Roskosmos", Dmitry Rogozin hovoril o najbližšom sľubnom vývoji a plánoch spoločnosti, medzi ktorými myšlienka vytvárania pristátia ... Čítaj viac
  • Hospodárska súťaž o vytváranie smartfónov s flexibilnými obrazovkami začína, ale vodca trhu Samsung je už pripravený na uvoľnenie druhej verzie svojho "flexibilného" zariadenia plánovaného na trh pod značkou Galaxy Fold 2. Ak chcete deklarovať prácu na ďalšej verzii smartfónu S flexibilným displejom, zasvätení, ktorí zdôraznili flexibilný displej, boli späť pomohol Weibo Re ... Čítaj viac
  • Vývojári z London Company D-Fly Skupina obrátili tradičný elektrický skúter na jedinečný hypercourt, schopný rýchlosti a náklady na konkurenciu s niektorými autami. Čítaj viac
  • Koľko expertov kybernetickej bezpečnosti nebránia používaniu spoľahlivých, zložitých a originálnych hesiel, používatelia zostávajú ľahostajní na ochranu svojich vlastných údajov a účtov. Ďalšia štúdia populárnej, zrejmá a v dôsledku toho boli v Blog NordPass publikované absolútne nespoľahlivé heslá. Čítaj viac
  • Každý rok sa používanie 3D tlačiarní stáva čoraz cenovo dostupnejším, čo uľahčuje cenovú politiku spoločností. Čínska spoločnosť tronxy priniesla na trh jeden z najlacnejších 3D tlačiarní 3D Tronxy X1 na svete. Výsledkom je, že trojrozmerné tlačové ventilátory budú môcť kúpiť Tronxy X1 za 108,99 dolárov (približne 6 500 rubľov). Čítaj viac
  • Maximálna rýchlosť vetra, umožnila prevádzkovať generátor vetra s vlastnými rukami, je 20-25 methms za sekundu. V prípade prekročenia tohto ukazovateľa prietoku vzduchu musí byť prevádzka stanice obmedzená. A je potrebné to urobiť, aj keď veterný mlyn označuje typ nízkej rýchlosti.

    Samozrejme, je nepravdepodobné, že by bol domáci veterný mlyn schopný oddýchnuť na takú rýchlosť, ktorú úplne zrúti. Ale v histórii existuje mnoho prípadov, keď nadšenci postavili svoje vlastné generátory veternej energie, ale neposkytli žiadnu ochranu pred silným vetrom. Výsledkom je, že majú dokonca trvanlivé osi automobilového generátora, nestránili celé zaťaženie a zlomili sa ako zápasy. V tomto, ak je vietor silný, tlak na chvost perie sa výrazne zvyšuje av prípade ostrej zmeny v smere prúdenia vzduchu sa generátor prudko otočí.

    Berúc do úvahy skutočnosť, že pri vysokých indikátoroch rýchlosti vetra je obežné koleso generátora schopné otáčať pomerne rýchlo, celý dizajn sa zmení na gyroskop, na rozdiel od akýchkoľvek otáčok. To sa stáva príčinou zaostrenia na hriadeľ generátora významného zaťaženia medzi veternou hmotnosťou a rámom.

    Okrem iného bude mať koleso s priemerom 2 metrov vysoké indikátory aerodynamickej rezistencie. So silným vetrom ohrozuje vysoké zaťaženie na stožiare. A preto pre spoľahlivejšiu a dlhodobejšiu prevádzku generátora vetra stojí za to obťažovať ochranu.

    Takzvaná bočná lopata je najjednoduchšia na použitie na tieto účely. Toto je veľmi jednoduché zariadenie, ktoré môže výrazne ušetriť peniaze, silu a čas strávený na stavbe stanice.

    Prevádzka takéhoto zariadenia je, že s vetrom vetrom rýchlosťou 8 m / s tlak vetra na konštrukciu pod tlakom ochranných pružín. To umožňuje generátoru pracovať v normálnom režime a zostať cez vietor s perím. Aby bol veterný mlyn v pracovnom režime, je medzi bočnou lopatom a chvostom. S silným prúdom vetra sa však tlak na veternej váhe prekročí výkon pružiny, výsledok sa spustí. Keď sa generátor začne rozvíjať, veterný prúd padá na generátor vetra v uhle, čo vážne znižuje jeho výkon.

    S veľmi vysokými indikátormi rýchlosti vetra, ochrana plne zloží generátor, ktorý leží rovnobežne so smerom prúdu vetra. Výsledkom je, že veterný mlyn pracuje takmer úplne zastaví. Stojí za zmienku, že v tomto prípade chvost chvost nie je pripevnený s rámom, ale má schopnosť otáčať. Záves, ktorý sa používa, by mal byť vyrobený z ocele s vysokou pevnosťou a jeho priemer by nemal byť menší ako 12 milimetrov.

    11.08.2010, 23:22

    Ľavú časť rovnice.
    Sila na skrutke v Newton (P) \u003d 0,5 * 1,23 * Oblasť skrutky v m2 * Rýchlosť vetra na námestí.
    Moment (M) sa aplikuje na stred otáčania vetrovky v NM \u003d P * Vzdialenosť od stredu otáčania do stredu skrutky v metroch (posunutie osi skrutky).
    Práca pri otáčaní hlavy 90 stupňov (PI / 2) \u003d M * 1,57
    Pravá strana rovnice by mala byť rovná doľava.
    Pravá časť
    Práca pri zdvíhaní chvosta \u003d MGH
    M hmotnosť v kg
    G - 9,81 gravitácie
    H - bod zdvíhacie výška v ťažisku
    H \u003d vzdialenosť v metroch od sklonu chvostového chvosta sa otočia na ťažisko * Sina (Sinus Angle Tilt popornia)
    Hoci nie som veľmi jasný, prečo nie dotyčnica, aj keď sú blízko

    11.08.2010, 23:34

    Mám ostrý priečinok s ostro, a uhol skladaného chvosta cca 60gradusov sa dlhší čas rozvíja, generátor prestane vyrábať prúd, do takej miery, skrutka spomaľuje, zrejme, že je potrebné urobiť stupne na 45-50 tak, aby skrutka pokračovala v užitočnej práci - všetko sa deje 17-23 m / s padnasternly hurikán stromy padli

    Po 4 minútach
    Vďaka za vzorec, prihlásiť sa v blízkej budúcnosti, urobím to všetko povedané, čo je povedané. Je zaujímavé, aby som urobil efektívnejší chvost, môže sa pridať hydraulický tlmič a pružina, pretože Skladaný kvarte nechce zachovať veternú turbulenciu a stanoviť na požadovaný uhol, keď by sa mohol použiť, mehany 10A ammetrov sa zvyšuje pod hurikánom, chvost súčasného kvapiek na nulu, potom znova a tak cyklicky sa stane Pod hurikánom, a môžete to vždy urobiť 10A vydaných :)

    11.08.2010, 23:50

    Ja sám som naozaj nechápem, ale som si istý, že môžete urobiť na jar. Pamätajte si, že dynamometer, zavesiť 1N, pružina klesla na 2 cm, spojené 2N, provisis na 4. Zdá sa, že by sa tu nemalo meniť. Budeme pracovať na tom.

    13.08.2010, 16:08

    13.08.2010, 18:43

    DIMA chvost sa vracia, pod jeho hmotnosť bez prameňov? Chápem, že veterný mlyn (generátor) je vždy odmietnutý na nejakom stupni, tým silnejší vietor, tým väčšia je odchýlka?

    13.08.2010, 23:27

    Myslím, že pochybujem, že chvost hladko opustí vietor. Existuje rovnosť síl a ako sa zhodujú, chvost opustí. Ešte som nezažil a je to len intuitívne. Jar, Áno, môže hladko odvrátiť. Musíme sa opýtať tých, ktorí opakovane urobili taký chvost. Predpokladajme, že Mikola.

    17.08.2010, 00:35

    Len som to neurobil. Urobili iní, ale nič sa nebudú chváliť. Zdá sa, že bez ohľadu na to, aká cool, budete musieť zažiť a skontrolovať všetko. Bližšie k zime, pravdepodobne to urobím.

    02.09.2010, 22:47

    DIMA, preložíte sa dobre, pozrite sa na http://www.thebackshed.com/windmill/docs/furling.asp

    19.01.2011, 13:37

    Chlapci, možno niekto pomôže riešiť (tým, že chvost) a prekladá výpočty? : http://www.thebackshed.com/windmill/docs/furling.asp.

    19.01.2011, 16:03

    Goga65
    http://translate.google.ru/translate?Js\u003dn&prev\u003d_t&hl\u003dru&ie\u003dutf-8&layout\u003d2&eotf\u003d1&sl\u003den&tl\u003dru&u\u003dhttp%3A%2F%2FWWW.Thebackshed.com%2fwindmill%2FDO CS% 2FFURLING .Asp

    19.01.2011, 16:19

    Valeriy, ďakujem, ale nie všetko je jasné., Považovali ste ho na váš chvost VG alebo z "Bald"?

    19.01.2011, 16:28

    Považovaný za vzorec Vladimira.
    .php? t \u003d 67

    19.01.2011, 17:31

    Chlapci, ktorí môžu pomôcť odsúdiť počet chvostov: D \u003d 1,5 m, na vetre 20m.s. P \u003d 300W (v prípade potreby)?

    19.01.2011, 20:49

    Pre stále meter je v zásade nie je potrebná žiadna obrana a podľa môjho názoru je 20 m / s je busta. Ochrana v tomto čase už nie je potrebná.
    Môžem len pomôcť Tlmič pérovania.

    19.01.2011, 22:38

    Goga65, prečítajte si, zamyslene. Všetko je tam jasné. Ešte raz dávam Vladimir.
    Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Zvážte mechanizmus práce šikmého otáčania. Prevádzka celej schémy je podobná prevádzke skrutkového závitu. Keď sa pozoruje pár skrutiek, je pozorovaná rovnosť práce produkovaná otočnou skrutkou krútiaceho momentu a skrutka pracujúca na pult snahy. Týmto momentom aplikovaným na osi skrutky v našom prípade závisí od vetra a je dobre odráža v tabuľke, ktorú som viedol tabuľku, ESNA, musíte správne rozhodnúť, že Viktor Afanasyevich povedal presne, dať mu a Zdravie Boh. Pretože Pohyb skrutky lineárne závisí od uhla, nezáleží na tom, aký uhol zváženia funguje, založené na tom, budeme zvážiť uhol 90 stupňov pre pohodlie výpočtov, 90 stupňov sú p / 2 radiánov. S vedomím, že v počiatočnom stave sa ťažisko chvosta odstráni o 2 metre a hmotnosť chvostu 50 kg, keď je ochrana spustená o 90 stupňov, práca vykonaná pod chvostom chvosta chvosta Chvost sa rovná 500 * 2sin A, kde A je uhol sklonu otáčania, práca vykonaná hlavom (z druhého účastníkov rovnice) sa rovná bodu z tabuľky vynásobené na p / 2 , teda všeobecná rovnica na výpočet náklonu Kkivorn má nasledujúci formulár:
    M * p / 2 \u003d 500 * 2sin a
    Rozhodovanie o rovnici na ľubovoľný okamih z tabuľky vzhľadom na uhol, a získame uhol sklonu otáčania na ochranu vetra, čo zodpovedá tomuto momentu.

    31.01.2011, 20:32

    Crested VG z bulharského motora, ale nepriniesol až do konca TK to ukázalo veľmi ťažké, pre tenký stožiar, teraz sa snažím dokončiť ochranu. Pokúsim sa urobiť multiplikátor (1: 3.5) z kladky ( Podľa môjho názoru práčka) A valček (blázon zo Salinblock VAZ 2108), priemer skrutky je 1,9 m (pomáha vypočítať chvost-prakticky)

    31.01.2011, 21:29

    Chvost môže byť spustený z výpočtu: Dĺžka chvosta nie je nižšia ako polomer skrutky a plocha perie je 10-15% pecí povrch skrutky. A pre ďalšie výpočty bude potrebné poznať vzdialenosť od osi držiaka stožiaru do roviny paralelnou skrutkou a rovinou kolmou na skrutku. Inými slovami, súradnice bodu upevnenia skrutky vzhľadom na os stožiara.

    01.02.2011, 13:39

    Sergey, tu nakreslil veľkosť pripojenia VG.

    01.02.2011, 21:58

    Goga65, na obrázkoch, ktoré možno vidieť, že máte možnosť vypnúť kráľa vľavo. To znamená, že priblíženie vo vzdialenosti je 9 cm. Je to dobré. Ak je váš chvost pripravený, musíte ho vážiť. Na mieste chvosta pripevnenia na prevzatie ruky 1. a špička chvosta sa umiestni na váhy, obrázok 2. A potom som dostatočne rýchly.

    01.02.2011, 22:17

    Sergey, nie SeryoGA, Kkporna sotva posunutá, ak nie je nerezaná a strávila a zajtra

    01.02.2011, 22:27

    A snažil som sa zachovať z môjho bulharska druhý deň, to nebolo tam. Zimná verzia workshopu je len skladom zabudnutého s letnými vecami!

    02.02.2011, 18:25

    Sergey, váži chvost, ako ste povedali. -6 kg. + - 50 g (s podporou ruky, sa mení)

    02.02.2011, 23:13

    Shkvorn bude musieť odrezať prepravu. Potrebujete druhý uhol. Ďalej, možno v rovnakom čase budete musieť preniesť bod pripútanosti otáčania, ktorý by bol schopnosť nastaviť váženie Tatric. A viac, bod vzdialenosti, kde plánujete vyliezť na chvost do Pokorni ...

    03.02.2011, 11:52

    Sergey, zatiaľ čo ja nebudem odrezať (na českom tomto uhle niekde 5-7 stupňov), počítate sa s tým, čo vietor bude? - či je to, a potom, ak ste sami, bude tu teória a Prax (ak nie je sneh na streche, už sa točí vo vetre)

    03.02.2011, 17:05

    03.02.2011, 17:54

    Áno, videl som valčeka na UTB, potom tam je skrutka v smere hodinových ručičiek a chvost bol na pravej strane (pri pohľade na skrutku), čítam na fóre, že pre túto lokalitu by mala byť chvostová skrutka točiaca proti smeru hodinových ručičiek? ! Ako správne to povie?

    Toto je nejaký nezmysel.

    03.02.2011, 19:01

    baysun, nezmysel v čom?

    Alexander

    03.02.2011, 20:47

    GOGA65 Ak sa skrutka otáča v smere hodinových ručičiek (ak sa na neho pozeráte v prednej časti), potom musí byť UTI zostať vľavo. To určuje polohu chvosta. Vysvetlenie tu je veľmi jednoduché: v prípade núdzového zvrátenia, skrutka začína byť veľmi korunovaná v dôsledku gyroskopických síl (ktoré z nejakého dôvodu je akceptované na podhodnotenie, a márne! Sú veľmi významné), zatiaľ čo existuje NEBEZPEČENSTVO ZAPOJENIA BLÁDKY NA ZÁRUKU (ak čepeľ alebo skrutkovací náboj nie je dostatočne tuhý). S pravým smerom na veterný mlyn, keď sa sklopte chvostu, skrutka sa má usilovať, aby sa v každom prípade usilovala o precesnú silu na spodnej čepeli - by mal mať smer nie je smerom k stožiaru, ale od nej. Toto je určené.

    03.02.2011, 21:16

    skrutka by sa mala snažiť sa nakloniť, v každom prípade, silu precesie na spodnej čepeli - by mal mať smery, ktoré nie sú smerom k stožiaru, ale od nej.
    Alexander a môžete viac podrobnejšie. Gyroskop bude stále odísť, tu je viac MENIA zrozumiteľná. Ale v tejto precesie nie je celkom. Koniec koncov, otočenie osi otáčania nášho "vlka" je kolmá na os stožiara, takže ak sa pozeráte na stranu skrutky a je to hovoriť doprava, potom ohýbacie zaťaženie na čepele umiestnené Na pravej strane stožiara by sa malo znížiť, a na tých, ktoré by sa mali zvýšiť vľavo. Takže - existuje dodatočné zaťaženie z obrátenia týchto síl precesie. Ale kde je horná a dole? Prosím vysvetli?

    Alexander

    03.02.2011, 22:00

    Gyroskop bude stále odísť, tu je viac MENIA zrozumiteľná. Ale v tejto precesie nie je celkom.
    Takže nie je jasné.
    Precesia je vlastnosť gyroskopu a nemôže byť od neho oddelená. Ak skrutka otáča v smere hodinových ručičiek (súčasne tvorí disk gyroskop), potom pri pokuse o to, aby ste ho otočili doprava vzhľadom na vertikálnu os - sa bude snažiť sa nakloniť. To je najviac - to nie je precesia. V súlade s tým, keď sa otáča doľava - skrutkovací disk sa bude chcieť nakloniť. Pozeráme sa na skrutku vpredu? Dúfam, že vrchol dna je nejako (aj keď je neuveriteľne ťažké, rozumiem ...) Môžeme rozlišovať?
    No, na ohýbanie zaťaženia, neznižujú sa za žiadnych reverzálov. Zvyšujú sa len. Pretože sú to časovo nadradené na odstredivé a aerodynamické sily čepelí. A našou úlohou je vybrať si smer skladania tak, aby skrutka nemôže hádať stožiar.
    Je ľahké skontrolovať najjednoduchší model: stačí si vziať tenký cínový pohon a, vložiť ho voľne na pletenie ihlu, priveďte ho do rotácie. Užívanie tohto disku do jedného smeru alebo na druhej strane a snaží sa ťahať v porovnaní s vertikálom, - môžete vidieť všetko s vlastnými očami a podľa toho pochopiť.

    03.02.2011, 22:21

    Alexander, skutočnosť, že na obrázkoch z: http://www.thebackshed.com/windmill/docs/furling.asp -vint je spinning proti smeru hodinových ručičiek?

    Alexander

    03.02.2011, 22:26

    Neexistuje žiadny smer otáčania, ale musí sa otáčať proti smeru hodinových ručičiek.

    03.02.2011, 22:33

    Alexander, potom nie som správne. Čítal som niekde a zaznamenal som, že všetko je naopak, a čeština jeho (ale pracuje a chvost "hrá"), a teraz druhý bulharský, som zváraný nie správne trhal, aby som sa otočil na hodinu. Šípka a vlákna na vetvičke.

    Alexander

    03.02.2011, 22:46

    GOGA65, No, to sú deti. Nezaujíma ich to. Nemôžu ich vôbec odniesť. Ale akonáhle sa veterný mlyn stane veľký, tu začína ... Viktor Afanasyvich je veterný mlyn, každý si pamätá? Tu sa tento efekt už niekoľkokrát prejavil: prvýkrát, keď sa praskne za stožiarom a trochu hitom a druhým časom, keď sa veterný mlyn zrútil s odchýlkami čepelí ...
    Odporúčam vykonať experiment s cínovým diskom, ktorý som hovoril nad. To je lepšie ako všetky teórie.

    03.02.2011, 22:58

    Goga65, určite to skontrolujem. Jazdite, aj keď plast, v strede, skrutka s maticou a to všetko vo vzrušení s nastaviteľným otáčkami. By mali ukázať niečo ...

    Alexander

    03.02.2011, 23:18

    Sergey, dokonca aj vŕtačka nie je potrebná. Stačí ísť do tenkej osi diery a samotná diera bude slobodná. Ručne tlačil správnym smerom a môžete pozorovať všetky účinky.
    A ak je vŕtačka zasadená, je prospešná na elastickej suspenzii. Povedzme, namiesto osi - tvrdý jar, napríklad zo starej clamshell. Veľmi vizuálne demonštračné zariadenie bude úspešné.

    03.02.2011, 23:57

    Už som skontroloval: i_AM_SO_HAPPY: ... Potvrdzujem s ľavou rotáčkou a otočte sa doľava, disk sa približuje k podmienčnému stožiaru fotke 1. S ľavou rotáciou a otáčanie doprava, disk je odstránený z podmienečného stĺpca fotografie 2 , PARDON:

    04.02.2011, 03:48

    Precesia je vlastnosť gyroskopu a nemôže byť od neho oddelená. Ak skrutka otáča v smere hodinových ručičiek (súčasne tvorí disk gyroskop), potom pri pokuse o to, aby ste ho otočili doprava vzhľadom na vertikálnu os - sa bude snažiť sa nakloniť. To je najviac - to nie je precesia.

    Sakra, dobre, a môj veterný mlyn je nesprávny. : Scratch_one-S_Head:
    Ako sa hovorí: Všetko nie je brané do úvahy, nezahýbať sa chybám.
    V lete, ja vyblednem, vezmite chvost na druhú stranu a posun skrutky do druhého je horizontálne zrkadlo.

    Len by som rád objasnil, hneď, keď sa pozrieme na skrutku z prednej časti, potom sa blíži ľavá časť skrutky a pravá strana skrutky je odstránená - tak? A potom môže byť relativita rotácie zvážiť z rôznych bodov a pravé sa zmení na ľavicu :))

    04.02.2011, 06:41

    Len by som rád objasnil, hneď, keď sa pozrieme na skrutku z prednej časti, potom sa blíži ľavá časť skrutky a pravá strana skrutky je odstránená - tak? A potom sa relativita otáčky môže posudzovať z rôznych bodov a pravé sa zmení na levoaga, ale tiež sa zmenil smer otáčania. Perefrázy. Pri otáčaní smerom k smeru otáčania sa skrutka lisuje na stožiar.

    04.02.2011, 06:45

    smer smerovania otáčania je tiež odlišný :)),
    v smere hodinových ručičiek:
    otáčanie hornej časti disku - vpravo,
    spodnej časti disku - vľavo,

    Aká časť disku je referenčný bod?

    04.02.2011, 06:55

    nie je potrebné zvážiť všetko, nie vyhnúť sa chybám. Ak nie Alexander, pravdepodobne by sme pravdepodobne pravdepodobne poznali tento fenomén na dlhú dobu.

    04.02.2011, 07:42

    Keď zaskrutkujete vývrtku vo fľaši, otočíme ho v smere hodinových ručičiek. Je to pravá rotácia alebo vľavo?
    Toto je pravá rotácia, mám dať všetky body a neexistoval žiadny nejednoznačný výklad a závery;) všade tam by mala byť jasnosť, takže neexistovali žiadne pochybnosti o správnosti porozumenia diskusie .... pretože Žijeme vo svete, kde je všetko relatívne;)

    04.02.2011, 08:17

    neboli pochybnosti o správnosti porozumenia diskusie .... pretože Žijeme vo svete, kde je všetko relatívne len sa snaží opísať inteligentnými slovami a Alas nefungoval. To by nebolo ponechané vpravo, a stožiar môže byť pozastavený zhora, všetky procesy pohybu sa považujú za v priestore. Tam, kde je bod, riadok a lietadlo. V tomto prípade považujeme polohu pohyblivých bodov na rotujúcej kotúči vzhľadom na nosný bod umiestnený na osi otáčania disku, keď sa sila nanesená na os otáčania. Body na disku sú v smere aplikácie sily, sa snažia odstrániť z bodu podpory a na opačnom bočnom prístupe. Keď sa bod pohybuje pozdĺž smeru aplikácie sily, sa snaží odísť z podpory. A body sa pohybujú na aplikovanú silu, priblížia k podpore. V uhádove. Vo večerných hodinách skontrolujem. A teraz je čas bežať do práce.

    04.02.2011, 09:29

    Žiadni muži, moja je to všetko úplné nezmysly.
    Ak čepele majú tendenciu mať ohýbanie, aby sa dotkli stožiara, potom sú pre každého príliš tiché.
    Pokiaľ viem, podľa pravidiel, skrutka by mala vyzerať trochu z 3 až 5 Ragins. Toto je odstránené s možnosťou bodu stožiar.
    A kde to bude otáčať. Ako sa otáčať a odstredivé sily sa stále pokúšajú opustiť skrutku v tej istej rovine. S silným vetrom na skrutku, ktorá vľavo, že s pravým tlakom, všeobecne je rovnako.

    04.02.2011, 09:39

    baysun, toto nie je nezmysly, je tu moment, a čepele z potrubia lásku k ohyb, takže sa musíte pokúsiť brať do úvahy všetky malé veci, čo sa zdajú byť malé.

    04.02.2011, 10:49

    Ani obr tomu nerozumel! Na fotografii v Sergeye-Bulharska a nemá spätnú rotáciu. Som na vŕtačke na twist!

    04.02.2011, 11:21

    Neviem, možno nie som v poriadku, len na väčšej skrutke, myslím, že takéto problémy na bubne.
    Tieto malé skrutky sa točia na rabid, s veľkým všetko je trochu iné. Tam, s vetrom, takými vecami, na mojich pretekoch, necítia sa.
    V zásade, opäť vidím, že nie v Popad vlez, argumentovať v príklade mojej skrutky zo stromu.
    Nikdy som nevidel živú skrutku z potrubia. Možno, že taká vec je naozaj relevantná.

    04.02.2011, 11:52

    Ani obr tomu nerozumelo!
    A prečo reverz, pomerne rotujúci disk odbočte doľava, potom vpravo.

    Po 43 sekundách
    V príklade jeho skrutky zo stromu.
    Z stromovej čepele nie je utláčanie.

    04.02.2011, 12:50

    Citácia: Správa z goga65
    Ani obr tomu nerozumelo!
    A prečo reverz, pomerne rotujúci disk odbočte doľava, potom vpravo. No, to začalo, v ktorej strane je skrutka točí?
    Tu odrežte kruh z lepenky, vložený do vrtáka cez pružinu a rolujte, otočte vŕtač doľava, vpravo. - Kruh sa nakloní na imaginárny stožiar alebo z neho. Vzhľadom k tomu, správne!
    Moje experimenty mi umožňujú nesúhlasiť s Alexandrom.

    04.02.2011, 13:07

    Názory boli rozdelené .... Musím sa skontrolovať :)

    04.02.2011, 13:09

    gDA98, bude to správne rozhodnutie!

    04.02.2011, 13:18

    Áno, skontroloval som, mám všetko správne :)

    Po 2 minútach
    Kompaktný disk umiestnený na os a skontroloval. Pri otáčaní v smere hodinových ručičiek, so zložením môjho veterného mlyna, čepele sú odmietnuté zo stožiara, keď sa skrutka vracia pod vetrom, čepele sa blížia na stožiar ... to je to, ako;)

    Po 2 minútach
    Nie, naopak, nemám pravdu, mám skrutku doprava sa vyvíja a otáča sa v smere hodinových ručičiek

    Po 1 minúte
    Stručne povedané, potom na testovanie vŕtania, inak môj experiment ma spôsobuje pochybnosti o jeho čistote ...

    04.02.2011, 14:45

    Tu som sfotkal môj VG s nárazným vetrom-lákakom ako uzatvárač od stožiara.

    Alexander

    04.02.2011, 18:58

    Chlapci, nie ste zmätení? Na samom začiatku som povedal, že sa pozeráme na skrutku vpredu. To znamená, že sme pred veterným mlynom, späť do vetra. Keď držíte vŕtanie do rúk, potom ste za veterným mlynom. Preto, keď sledujete otáčanie v smere hodinových ručičiek, by ste mali pochopiť, že v skutočnosti sa vyskytuje proti smeru hodinových ručičiek. DIMA vpravo. V tomto svete je všetko relatívne. (... Ale to neznamená, že niečo je potrebné pripísať, a niečo - možno ich pripísať neskôr ...), musíme sa jasne dohodnúť na tom, kde sa pozrieme na skrutku.
    Pokiaľ ide o to, musíte vziať do úvahy alebo nie, potom tu môžete povedať. Pre veterné turbíny s nastaviteľnou skrutkou kroku nie je potrebné vziať do úvahy, pre zložené - nevyhnutné. Pre skladanie chvosta sa vyskytuje v najvyššom extrémnom režime pre skrutku a gyroskopické sily sú desaťkrát vyššie ako odstredivé. Urobiť skrutku je príliš tvrdý, potom - aby to bolo príliš ťažké. A získať ešte väčšiu silu. Sily lámanie hrnčekov čepelí a snažia sa ohnúť valpolese hriadeľ. Ak urobíte skrutku elastické, ukáže sa, že je ľahšie, ale hrozí nebezpečenstvo háku za stožiarom. So všetkými výslednými ... preto sa to všetko stane okolo smeru otáčania skrutky a strany, kde by mal byť veterný mlyn zložený.

    04.02.2011, 20:09

    Pokiaľ viem, podľa pravidiel, skrutka by mala vyzerať trochu z 3 až 5 Ragins. Toto je odstránené s možnosťou bodu stožiar. A kde to bude otáčať. To eliminuje skrytie čepele z pevnosti ovplyvňujúcej čepeľ počas brzdenia prúdenia vzduchu a nezáleží na tom, akým spôsobom sa skrutka otáča.
    Ako sa otáčať a odstredivé sily sa stále pokúšajú opustiť skrutku v tej istej rovine. Čím sa znižuje ohýbanie.
    S silným vetrom na skrutku, ktorá vľavo, že s pravým tlakom, všeobecne, to isté. Teraz nepovažujeme tlak na skrutku. Chceme pochopiť, aké sily (okrem tlaku a odstredivé) stále ovplyvňujú čepeľ rotujúcej skrutky v čase jeho zranenia pod vetrom ...

    Po 10 minútach
    A keď sa otáča skrutka v smere hodinových ručičiek - skrutka odchyľuje zo stožiara, to znamená (a vy máte tiež DIMA aj) VG je správne zvarená! Ak sa pozriete na fotografiu 4, nie je jasné a nepísali ste, v ktorom smere otočiť sa ...

    Tu som sfotkal môj vg s chutným vetrom-screenshell ako lopatka odnesená zo stožiara. V takej vzdialenosti od stožiara, kone nie sú ohrozené, skôr nôž sa zlomí.

    Pridané po 20 minútach
    Pre skladanie chvosta sa vyskytuje v najvyššom extrémnom režime pre skrutku a gyroskopické sily sú desaťkrát vyššie ako odstredivé. Urobiť skrutku je príliš tvrdá, potom - aby to bolo príliš ťažké. A získať ešte väčšiu silu. Sily, lámanie mahi nože a snažia sa ohnúť valpoles val.aleksandra rešpekt. Nejako som sa spýtal DIMA, aký priemer skrutky skrutky? Povedal, že niekde čítať 1/80 z priemeru turbíny. Ak užívate 3M, potom je 37,5 mm. Ale potom mám mnoho otázok, ako je: Na základe toho, čo táto tsyfra vôbec zašla? Čo berie do úvahy? Ak je hmotnosť turbíny, nie je jasné, v ktorej vzdialenosti je z prvej podpory. Ak je krútiaci moment 2,5-krát viac ako dvojpodlažný. Ale nepravdepodobné, kto zohľadnil gyroskopické sily, ktoré vznikajú v čase vokálov z vetra. A ako Alexander, tieto sily si všimli dosť významné, a v miestach koncentrácie napätia v páre s krútiacim momentu môže jednoducho znížiť hriadeľ.

    Alexander

    04.02.2011, 21:33

    Na základe toho, čo Tsyfra vôbec vzal? Čo berie do úvahy?
    Toto číslo je trochu nadbytočné. Redundancia sa užíva, aby sa neobťažoval s výpočtom sily pre každý konkrétny prípad. Ak sa budete riadiť týmto princípom, sila bude dosť dostatočná a v prípade dlhého hriadeľa nevedie k ireverzibilné deformácie. Ak, samozrejme, hriadeľ nie je vyrobený z ocele-3. Predtým, veterné mlyny boli vyrobené v Rusku rôzne druhy. Minimálne - pre jedného z nich som sa podarilo nájsť údaje o priemere hlavného ložiska hriadeľa. Ukázalo sa, že je to priemer 75 mm pre polyshaft na 8 metrov. (Potom som našiel kresbu jeho zberov vetra a tam som videl priemer samotného stromu. Mal trochu viac ako 80 mm). Treba brať do úvahy, že skutočnosť, že nízka rýchlosť má viacfarebné zaťaženie na hriadeli z momentu gyroskopu, je podstatne menší ako rýchlosť, ktorý strávil rýchlosť. To, mimochodom, stále Fateev uvedený vo svojej knihe.
    Čo teda možno vykonať na odporúčaní DIMA a bude to v poriadku.

    04.02.2011, 22:08

    Ukázalo sa, že je to priemer 75 mm pre polyshaft na 8 metrov. (Potom som našiel kresbu jeho zberateľov vetra a tam som videl priemer samotného stromu. Mal trochu viac ako 80 mm). Zvýšenie tejto hlavy neviedla z vetra takým spôsobom, v ktorom sa snažíme prísť na.

    Alexander

    04.02.2011, 22:40

    Bol to tak, že vyhral. Keď je rýchlosť vetra prekročená 8 m / s. Pracovný obrat je len 25 - 35 ot / min.

    05.02.2011, 00:30

    Tu sa tu argumentujete, správne. Podľa môjho názoru nie je to o tom, ktorá strana stožiara umiestnite skrutku, ale s akou chvostom. Skutočnosť, že rovina otáčania skrutky (čítať čepeľ) sa bude ohýbať buď na stožiar, alebo z neho je zrejmé, že pri otáčaní skrutky okolo stožiara je zrejmé. Nechajte skrutku pod vetrom vždy otáča okolo svojej osi v jednom smere, bez ohľadu na to, čo. Predpokladajme, že sme umiestnili skrutku tak, že lopatky sa pohybujú od stožiaru s prehľadom pod vetrom otáčaním skrutky okolo stožiara. Ale keď vietor trochu oslabuje, skrutka je potrebné "zadať" pod vetrom znova, a teraz sa otočí okolo stožiara v opačnom smere v rovnakom smere otáčania samotnej skrutky, a teda lopatky sa stlačí na stožiar. Opísaná situácia sa môže opakovať na opak, podstata sa nezmení.

    Skrutka sa vždy otáča v jednom smere, a keď sa otočí okolo stožiara "tam a tu" čepele budú buď stlačené na stožiar, alebo sa od neho vzdialiť.

    Tak, ak rozprávame sa O tomto fenoméne, potom sa všetko v konečnom dôsledku (zjednodušené) zníži na výpočet ohybu konzolového lúča, ktorý je čepeľ. Ohybový moment bude závisieť od veľkosti sily pôsobiaceho na dĺžke čepele. Táto sila je maximálna na konci čepele a je nula na osi otáčania skrutky. Bude to závisieť od hmotnosti čepele, uhlovej rýchlosti otáčania skrutky, elasticity materiálu čepele a zrýchlenia, s ktorou sa skrutka otočí okolo stožiara.

    Takže, v každom prípade, musíme sa trochu nakloniť, takže nie, aby sme neopravili lopatky na stožiari. Ale koľko je dosť na to, aby ste naklonili - tu musíte zvážiť ...

    05.02.2011, 00:39

    Ale keď vietor trochu oslabuje, skrutka je potrebné "zadať" pod vetrom znova, a teraz sa otočí okolo stožiara v opačnom smere v rovnakom smere otáčania samotnej skrutky, a teda lopatky sa stlačí na stožiar.

    Kľúčovým slovom v citácii je slovo - oslabuje, to znamená, že pri opustení pod vetrom bude otáčky vyššie, a preto je moment síl vyšší ako keď je skrutka späť na vietor, čo znamená, že skrutka je späť sa použije od stožiara viac ako pri návrate sa snaží dotknúť sa stožiaru ....
    Alexander má pravdu, že je potrebné správne umiestniť chvost systému pod vetrom.

    05.02.2011, 00:44

    kľúčové slovo v citácii je vyššie, je slovo - oslabenie

    To všetko je veľmi podmienené, pretože V tomto prípade je potrebné vziať do úvahy moment zotrvačnosti skrutky zaťaženej generátorom ... Nehovorím, že Alexander nie je správne, práve podľa môjho názoru, význam tohto fenoménu je trochu prehnaný. ..

    05.02.2011, 00:46

    Skrutka sa vždy otáča v jednom smere a keď sa otočí okolo stožiara "tam a tu" čepele buď stlačení na stožiar, alebo sa od neho odklonia. Je to úplne pravda. Ale keď pod vetrom, má rýchlosť otáčania a rýchlosť zvrátenia je oveľa vyššia ako keď sa vracia späť.

    05.02.2011, 00:52

    Ale keď pod vetrom, má rýchlosť otáčania a rýchlosť zvrátenia je oveľa vyššia ako keď sa vracia späť.

    Ako povedať, ako povedať ... Sme z vetra na vietor, aby sme znížili, ale predstavujeme pod vetrom, aby sme zvýšili hybnosť ... Nemyslím si, že sa (otočia) budú tak "štrajkovaní" líšiť.

    Po 2 minútach
    Všeobecne platí, že to bolo o skladaní chvost ...: Ospravedlňujeme sa:

    05.02.2011, 00:53

    hodnota tohto fenoménu je trochu prehnaná ...
    ÁNO NIE, pozrite sa na valček, ako je moja skrutka točia a čo sa rozvíja, a jeho priemer je 2,5 metra;)
    http://www.youtube.com/watch?v\u003d3jqif0adpdc&feate\u003dplayer_embedded

    Ale on sa vrátil do vetra už na obratoch dvakrát nižší.

    05.02.2011, 00:54

    Zaujímala som sa tu ďalšiu otázku, konkrétne. Vietor potom ako úder na čelo a fúka, ale bod pripevnenia skrutky, pri otáčaní, začína svoj 1 pohyb, najprv takmer kolmý na vietor a blíži sa 90. rokov, takmer paralelne. So všetkými následnými dôsledkami ...

    06.02.2011, 23:15

    Niečo teší všetko.
    Dnes som mal voľnú minútu v práci a rozhodol som sa skontrolovať osobne, čo a s týmto chvostom. Všetko, čo vidíte, sa vykonáva na náplasti a akákoľvek veľkosť môže byť zmenená v ľubovoľnom smere. Len my, ako vždy, najprv robíme a potom to považujeme za. (Správny Igor?: Scratch_one-S_Head:;)).
    Foto 1. Predmenice potrebné medzery.
    Foto 2. Otočný uzol má variť.
    Foto 3. Bol som zvarovaný upevnenie generátora, pretože by mal byť v uhle 4GR.
    Foto 4-5.Chworn v dvoch rovinách.
    Foto 6. Mierne ho posilnili, atómy úplne ukázali.
    Foto 7. Tento typ začal robiť dlho očakávaný chvost ...
    Foto 8. Zozbieralo všetko v partii, všeobecný pohľad.
    Foto 9. Predný pohľad.
    Foto 10. Bočný pohľad.
    Foto 11. Zobrazenie zhora.
    Foto 12-13. Ako bolo správne zaznamenané, nikdy nemôžete zabudnúť na reštriktívnu zastávku. Koľko dobrých mlynov bolo zničených kvôli tomu.
    Teším sa na vaše komentáre a želania.: #

    07.02.2011, 11:51

    Sergey, je to rozloženie alebo budúci herec? Na fotografii 9, chvost v počiatočnom stave išiel doprava? Mal by byť v kolmej.
    A podľa mojich meraní na tomto modeli sa musí skrutka otáčať proti smeru hodinových ručičiek.

    07.02.2011, 12:40

    Sergey, na fotografii 12 Top Stop nepotrebuje, chvostové obmedzenie je potrebné nižšie.

    08.02.2011, 04:57

    Zdá sa, že to začalo trochu pochopiť. Určite každý z nás, jedného dňa chcem urobiť veterný mlyn s vlastnými rukami, začal som svoju cestu so starými dobrými knihami a brožúrami, ktoré možno ľahko prezerať v našej knižnici. Ale smäd získať veľa informácií a v krátkom časovom období vedie k povrchným vedomostiam. Mnoho malých vecí zostáva jednoducho nevideli. Teraz na tému diskusie v tejto téme. Nie je možné urobiť predbežnú silu začiatku skladania chvosta, bez toho, aby ste sklopili veveričku rovnobežne s rovinou veterných vozidiel. Je to tento uhol, ktorý určuje silu vietor, v ktorom začne usO pod vetrom. Uhol pozdĺž osi veterného kúpeľa, určuje pevnosť vetra, pri ktorej bude inštalácia vetra úplne unikať. O druhom čísle. Na obrázku je jednoznačne vidieť, v ktorej strane sú lopatky skosené a kde sa nachádza veterná brána. A nakoniec precesia. Dúfam, že vlk AniMashka sa otáča v smere hodinových ručičiek, to znamená, že má pravú rotáciu.

    09.02.2011, 18:09

    Na skrutku bola otázka axiálneho tlaku. Našli sa tri zdroje a z nejakého dôvodu sa získajú rôzne výsledky. Takže kde je pravda?

    09.02.2011, 18:21

    Sergey, ak pamäť nebola odradená, Vladimir, hovoril viac z vysokorýchlostného (plnenia).

    09.02.2011, 18:32

    Lex, ale vidíte, že to nikto nezohľadňuje. Myslím si, že všetky výpočty sa vykonávajú s prihliadnutím na maximálne brzdenie toku. Povedzme, že maximálny cyser na nejakom vetre. Preto, bez rozdielu, akú turbínu stojí za to ...

    Po 6 minútach
    Na fotografii 12 nie je potrebná horná zastávka, v spodnej časti je potrebné obmedzenie chvosta. Akonáhle je všetko presne opak. Obmedzenie je potrebné s úplným skladaním chvosta. Či už Shrety nezasiahli chvost ...

    09.02.2011, 18:39

    Sergey, urobil som tanier na základe vzorca z knihy, dal som tieto vzorce Alexander.

    Alexander

    09.02.2011, 19:06

    "Blast". Page 21, správa 207 ...
    .php? p \u003d 2092 & postcount \u003d 207 tu všetko bolo podrobne kontrolované. Čo, ako a prečo. Prekvapivo, zabudnete všetko rýchlo. Vzorce, pre ktoré bol DIMA vyrobený, len berúc do úvahy brzdný koeficient potoku veternásobami v správnej prevádzke. Všetko ostatné, že ľudia ponúkajú, je veľmi zjednodušený výpočet. Druhý obrázok v Sergeyovej správe je tak umiestnený na ploché preglejky solídny disk. Ak rozdelíme silu, že v prvom obrázku na tej, ktorá na druhej strane, potom sa ukáže 0,879. A koeficient zaťaženia na veternom povrchu veterného vozidla je 0,888. Čo je veľmi blízko. Nenájdete? Výpočet v druhom obraze je vhodný pre viacfarebné, pretože má obrovský plniaci koeficient a z toho, že je to zaťaženie na veterne-vlasy, je blízko k rovnakému disku. A čelné sklo pre prípad rýchlo účinného, \u200b\u200bsamozrejme, sa ukazuje menej. Musíte vysvetliť ďalšie, alebo je všetko jasné? :))

    16.02.2011, 09:42

    Túto tému začal najprv rezať. Dobrá téma potrebná. A chcem zistiť všetky detaily. Pomôžte chlapcom ... Práca, keď otočíte hlavu 90 stupňov (PI / 2) \u003d M * 1,57PROUD. Odkiaľ pochádza? Len teoreticky, nebudeme môcť otočiť viac ako 90 rokov. A pokiaľ je to potrebné, toto je druhá otázka. To je dôvod, prečo je v tomto vzorci furl rezistencia \u003d hmotnosť chvosta * hriech (otočný uhol v stupňoch) * SIN 45O.
    Áno, vráti sa pod jeho váhu, ale myslím si, že sa neskôr vracia, ale zamietnuté v malej miere, mám niekde 3-5 stupňov
    GDA98, aké sú tieto stupne? Ak je všetko jasné, potom je všetko jasné. A ak sa proti zvráteniu, potom je to úplne iné ...
    Práca pri šplhaní chvosta \u003d MGH M Hmotnosť v kg g - 9,81 Gravitácia H - Výška zdvíhacieho bodu v ťažisku H \u003d vzdialenosť v metroch od stredu prelomu chvosta chvosta do ťažiska * Sina (Sinus Uhol Squinnya) je rovnaké nezrozumiteľné miesto. Prečo ťažisko? Koniec koncov, nevzdávame to nie je v ťažisku? Nuž, prečo som so mnou nebral dynamometer, už som si skontroloval všetko odborne.
    Sergey, zatiaľ čo ja nebudem odrezať (na kontrole, tento uhol je niekde 5-7 stupňov), počítate sa s tým, čo to bude vietor? - Kde a potom to emplies, kde budú a teórie a praktické stretnutie . Chvost 1,5 m * 6kg * 0,342 (SIN20) * 1 (SIN90) \u003d 3KG. To bude odolať chvostu s takýmto úsilím. Pokračujte. S akou silou potrebujeme stlačiť skrutku prekonať tieto 3kg na páku 0,06m. 3 / 0,06 \u003d 50 kg. Pozeráme sa na stôl a pozrite sa na skrutku 1,9 m, bude s vetrom 18m / s. Celkom, ak chápem všetko správne, predtým, ako vietor, jednoducho nezačne skladať. Hell neopustil prvý a potom a druhá čepeľ (D \u003d 1,5 m) a plávajúci chvost nepomohol Moje predpoklady, ktoré funguje ako stabilizátor, a nestrážené pod vetrom, bohužiaľ opodstatnené! Je to hanba, nepríjemná, ale udržanie potrebného na strávenie. A to nie je po hurikáne, ale k výťahu. Z nejakého dôvodu je mi ľúto vašej práce. Ale nenechrujte sa. Urobme lepšie, silnejšie, spoľahlivé ...

    16.02.2011, 12:16

    Citácia: Správa z goga65
    Česky stranou neopustil prvý a potom a druhý čepeľ (D \u003d 1,5 m) a plávajúci chvost nepomohol, moje predpoklady, že funguje ako stabilizátor, a nie je to invazívne pod vetrom, bohužiaľ opodstatneným !
    Je to hanba, nepríjemná, ale Kkworn potreboval stráviť. A to nie je po hurikáne, ale k výťahu. Z nejakého dôvodu je mi ľúto vašej práce. Ale nenechrujte sa. Urobme lepšie, silnejšie, spoľahlivé ...
    V češtine má Kkivorn uhol sklonu v mojich 7 stupňoch (vyhodil som chvost z Valerian Autogen)

    17.02.2011, 11:53

    Prečo je 90Grad? Odkiaľ pochádza?
    http://alter-nergo.ru/viewtopic.php?p\u003d22966#22966.

    18.02.2011, 01:31

    Valeriy, všetko je potrebné skontrolovať. A ak si niekde zostávajú biele škvrny, musíte vykopať na pravdu. Existuje mnoho nezrozumiteľných miest pre mňa. Napríklad, nikde vo výpočte nie je odobraté z skrutkového držiaka k osi stožiara a poloha chvostovej polohy na skornec na rovnakej osi stožiaru. Ale toto je dvojčlenná páka. A je to dobré, ak sú ramená identické alebo blízko k sebe navzájom, môžete zanedbávať. A ak sú rôzne časy v dvoch? So všetkými následnými dôsledkami. A existuje veľa takýchto miest.

    18.02.2011, 23:13

    Pozdravy.

    Knihu som si stiahol knihu knihou veternými turbínami a veternými inštaláciami a pri spustení. Sergey, pozrite sa na stránku 191-192 a p. 201-212, zdá sa mi, že otázky, ktoré ste obávajú, fateeee sa tam hodnotil ..php? P \u003d 430 & postcount \u003d 6

    Tiež som upozornil na posolstvo Vladimira, kde navrhuje, aby skrutky vypočítané podľa schémy Zhukovovského a vypočítané podľa schémy sabinín poskytli iný tlak. http://alter-nergo.ru/viewtopic.php?p\u003d11535#11535

    19.02.2011, 12:41

    serggrey, vďaka za pomoc. Niekto na fóre povedal, že takmer všetko, čo sme mali, je vybrané a je stále začiatkom 20. storočia. Vladimir napísal (tento prípad je horší, ak je skrutka nie je určená pre ktorúkoľvek z týchto teórií ... potom nie je k dispozícii - to bude musieť prevziať a integrovať.) Naše výpočty, ak sa znížia na pochopenie procesov To sa stane, toto nie je zlé.

    10.03.2011, 18:50

    Neviem, kde napísať otázku - rozhodol som sa tu.
    Záujem o to, ako spoľahlivá ochrana veterného mlyna z hurikánu so systémom skladania?
    Máte záujem o to isté, či spoľahlivo chráni veterný mlyn s skrutkovacími veľkosťami z 3 metrov a je väčší na veľkom vetre, napríklad z 15 ms a vyššie?
    Existujú majitelia takýchto generátorov veterného vetra, pozrite si prosím. Napíšte, aký vietor ste odolali svojim generátorom vetra?

    10.03.2011, 23:12

    chcem sa položiť na otázku. Snažil sa niekto tento systém ochrany, alebo môže povedať o plusy mínusov?

    10.03.2011, 23:58

    makhno, takže kde je úlovok? Typ nie je celý chvost, a je to, koľko perie?

    11.03.2011, 00:07

    Lex, žiadny trik. Čoskoro a budem mať otázku o ochrane búrky (no, naozaj nechcem veterný mlyn na polovicu. Nie je krásne). Tu uvažujem o možnostiach. Tento druh nič. Preto chcem poznať výhody a nevýhody takéhoto dizajnu od príslušných ľudí.

    11.03.2011, 00:17

    Lex, keď sa otáča len perie, nie celý chvost.

    11.03.2011, 00:41

    Aká schéma? Na fotografii nie je jasné! Môžete sa pripojiť k diskusii. No, nič som nerozumel, dokonca aj myšlienku prezentovaného ...

    11.03.2011, 00:45

    Ďalšia podobná otázka. Ak nie je tvrdý páka pre chvost, ale napríklad polypropylénová trubicaBude odísť z vetra aj s slabými vetrom alebo všetko bude "držať nos vo vetre" :) a aký druh peria na nej v tomto prípade by sa mal dať?

    11.03.2011, 00:50

    11.03.2011, 01:12

    Systém je normálny. CTOB stále vypočítal. Stále nechápem, ako je to aspoň jej a snaží sa prekonať.

    11.03.2011, 01:20

    makhno, čítal, chápam mechanikom, samotný veterný mlyn je posunutý na stranu, keď sila vetra má veľkú skrutku, začne ohnúť a chvostové perie zostáva vo vetre, a vzhľadom na skrutku, chvost sa otáča (len Prietok, samotná brzdová tyč je pripojená, brzdový pohon je pripojený k tomuto chvostu, takýto systém na výkonných veterných mlynoch nie je možné použiť - brzdové doštičky sa rýchlo opotrebujú a brzdenie zmizne až 300-500W, je možné , ale pravdepodobne budete mať raz ročne alebo dva, aby ste zmenili podložky.

    11.03.2011, 01:29

    11.03.2011, 01:53

    11.03.2011, 15:37

    Ak to nie je ťažká páka pre chvost, ale napríklad polypropylénová trubica? Záleží na tom, čo potrubie a pri pohľade na to, čo mlyn ...

    11.03.2011, 16:18

    11.03.2011, 20:47

    Bosoiy.

    12.03.2011, 00:11

    Bosoiy.
    S polypropylénom, as s inými termoaktívnymi plastmi, môžu byť v zime problémy s veľkými mrazmi.

    Mám verandu, že v zime a drží ho. Nikdy som nevytrhol. Preto je plast hrubý, vďaka tomuto a trvanlivosti. Áno, a v inštalácii bude to vhodné. Musí byť premýšľané len perie, ktoré má Prečítajte si ho späť.: BYE:

    12.03.2011, 00:11

    Máte záujem o to isté, či spoľahlivo chráni veterný mlyn s skrutkovacími veľkosťami z 3 metrov a je väčší na veľkom vetre, napríklad z 15 ms a vyššie? Predtým boli veterné mlyny vyrobené v Rusku. Minimálne - pre jedného z nich som sa podarilo nájsť údaje o priemere hlavného ložiska hriadeľa. Ukázalo sa, že je to priemer 75 mm pre polyshaft na 8 metrov. (Potom som našiel kresbu jeho zberov vetra a tam som videl priemer samotného stromu. Mal trochu viac ako 80 mm).
    Určite táto hlava nepožadovala od vetra takým spôsobom, v ktorej sa snažíme zistiť.
    Bol to tak, že vyhral. Keď je rýchlosť vetra prekročená 8 m / s. Pracovné odbočky sú len 25 - 35 rpm. Nebudem odpovedať;) ...

    12.03.2011, 09:05

    Mám na verande, že v zime a bude alrh.: BYE:

    To je bez zaťaženia, ale ako sa správa pri zaťažení, a dokonca aj po odpadku?

    15.03.2011, 12:05

    Ako bez zaťaženia? Jednoducho existujú dva typy expanzie potrubia. 1.-lineárny 2.radiálny. V mojom prípade druhý. A ako sa správa na prvej nie je známe.

    16.03.2011, 11:16

    Dobrý deň! DIMA ĎAKUJEME ĎAKUJEME NA POMOCI POMOCI, KTORÉ MAJÚ MOŽNOSTI. Little 500W Generátor Pracuje na popáleniny 2 ACR v 60A sódach postupne. A ohrieva vodu, ak je vietor viac ako 6 m / s. Tam bude teplo stále pri remake burdi, potom bude všetko v poriadku. Clelegge Prosím, musíte urobiť chvost rozvíjať? Ďakujem.

    16.03.2011, 12:21

    je potrebné, aby sa chvost rozvíjať?
    Pre 500W už potrebných veterných mlynov.

    16.03.2011, 17:33

    DIMA ĎAKUJEME. Takže musíte urobiť.

    22.04.2011, 06:39

    Zistil, že excel skladacieho chvosta, Onan dokázal, ktorý má túžbu skontrolovať, skontrolovať a požiadať o hlásenie výsledkov, ak to opravuje správne, dáte knižnicu.

    22.04.2011, 10:25

    Páčilo sa mi meno Evgeny Boyko

    22.04.2011, 10:29

    Našiel excel skladacieho chvosta
    Dlm, som o tom čistený - všetko je jasné !!!

    19.05.2011, 10:10

    19.05.2011, 10:22

    19.05.2011, 10:34

    gDA98, vďaka DIMA. Ešte nie je ponáhľaný. Teraz urobím lopatky.

    22.05.2011, 15:31

    Čítal som všetko od začiatku až do konca a tak konkrétne nič nie je nájdené. Snažil som sa vypočítať zobrazenie, ktoré potrebujete heslo. Kde niečo spočítať? A aké údaje potrebujú údaje na výpočet skladacieho chvosta. Chcem urobiť všetko znova.

    22.05.2011, 17:41

    Paul, aké heslo?

    22.05.2011, 19:47

    gDA98, tam je kríž vľavo, stlačte ho z neho: je nemožné používať tento príkaz na chránenom plechu (odstrániť ochranu plechu (služba)). Otvorím štítok heslom.

    22.05.2011, 20:27

    Paul, čo je stôl? Existuje niekoľko z nich.

    22.05.2011, 20:30

    gDA98, tu na tejto stránke na konci neviem, ktorý mi vyhovuje?

    22.05.2011, 20:45

    Pavel, nie ste potrebné stlačiť kríž v žltých poliach. Zadajte svoje údaje a získajte výsledok výpočtov v modrých poliach.

    22.05.2011, 21:38

    gDA98, vďaka. Vyskúšajme.

    24.05.2011, 19:38

    gDA98, DIMA nevychádza. Je to v poriadku. Mám otáčanie lopatiek vľavo, takže matica nie je odskrutkovaná. Takže v ktorom smere by sa mal chvost otočiť? A ak ste vložili do stredu alebo tak nemožné?

    24.05.2011, 21:40

    Mám otáčanie lopatiek na ľavej strane, takže matica je odskrutkovaná.
    Ak sa pozriete na skrutku, potom sa točí v smere hodinových ručičiek a matica s "pravým" vláknom nie je odskrutkovaná.

    24.05.2011, 22:03

    Goga65, je to len pre spoľahlivosť. A pravdepodobne rozdiel nie je, v ktorom smeru sa otáča.

    26.05.2011, 21:01

    Na ložísk som vytiahol naklonený objímku. Ako sa určí dĺžka chvosta a jeho veľkosť?

    28.05.2011, 12:07

    Pre ochranu "Tail" (pre Pasha): Z informácií som to urobil takto:
    Dĺžka chvosta \u003d priemer veterného kolesa
    Oblasť chvosta \u003d 10-15% námestia veterného námestia
    Naklony uhly "načrtnuté" Valera (http: //syt/showthread.php? T \u003d 28 a strana \u003d 7)
    Tu je stále info na téme: http: //evgenb.mylivepage.ru/page/stat_chvostovaya_

    28.05.2011, 14:55

    Goga65, vďaka. Čítať.

    28.05.2011, 15:36

    Ale dĺžka chvostovej páky nezávisí od vzdialenosti medzi skrutkou a otočným uzlom?

    05.06.2011, 10:28

    Mal som nové otázky na otočnej tabuľke - si všimli, že niektoré dali generátory na rotačnej zostave pod uhlom 4-5 stupňov (vertikálne). Za čo?
    Alebo druhá otázka - od stredu horizontálne je potrebná generátor alebo chvost. To je ja o vetruvzdorom.

    05.06.2011, 11:54

    všimol som si, že niektoré vložili generátory na rotačnej zostave pod uhlom 4-5 stupňov (vertikálne). Za čo?
    Takže tipy čepelí boli ďalej od stožiara a neponáhľali sa.

    05.06.2011, 12:00

    gDA98, ale potom potom stratíme niekoľko percent sily ..?

    05.06.2011, 12:14

    dajte generátory na rotačnej zostave pod uhlom 4-5 stupňov (vertikálne)
    A tak, že čepeľ o stožiari neublíži, so silným vetrom.

    Z centra horizontálne je potrebné generátor alebo chvost. To je ja o vetruvzdorom.
    obaja.

    Po 3 minútach
    Ale potom sme potom stratili pár percent sily ..?
    Odmietal som až 15 (aj keď smerom nahor, keď som reguloval vstup) a nevšimol si stratu energie.

    05.06.2011, 12:31

    ale potom sme potom stratili pár percent sily ..?
    Menej percent je stratené.

    06.06.2011, 19:27

    O špičkách nožov a stožiara je pochopiteľné. Ale s výpočtom chvosta jasnosti a nie.
    .GIF CAVE CALKULÁCIA VOZIDLÁ.
    Súdiac podľa obrázku - Offset je posunu z centra mesta Wind Century do stredu stožiara a logicky je množstvo chvostových dosiek a vetrov z stredu stožiara.

    06.06.2011, 20:41

    06.06.2011, 21:48

    V skutočnosti je kompenzácia preložená ako kompenzácia.

    Offset je preložený ako posun. Kompenzácia je - sebahodnotená.
    Stále vám môžem dať asi desať prekladových hodnôt, ako to pomôže odpovedať na otázku?

    06.06.2011, 22:26

    logika je súčet posunov chvosta a windwallu z stredu stožiara.
    Žiadny ponor, toto je turbínovo posun. Spoločne s výkonom tlaku na skrutku určuje moment turbíny, ktorý musí odolávať jeho krútiacemu chvostu.

    06.06.2011, 23:14

    Sergey, správne rozumiem, že v tabuľke vložte vzdialenosť odsadenia turbíny od centra, a keď budujete veterný mlyn, zaplatíme turbínu a chvost na túto vzdialenosť?
    Sanya77, hovoril si o tejto kompenzácii?

    07.06.2011, 03:10

    DIP, pokiaľ ide o turbínu a chvost v tejto vzdialenosti, nesúhlasím. Ale toto je len môj osobný názor. Pokúsim sa to zdôvodniť. Áno, turbína vďaka posunu má páku vzhľadom na os otáčania a dostaneme moment sily, ktorá sa snaží otočiť stôl. Na druhej strane máme kávový kicker s chvostom, ktorý musí kompenzovať tento okamih a pokúsiť sa zabrániť prelomu nášho stola. Ale sila, ktorú to urobí, je to jeho hmotnosť a vplyv, ktorý bude na veveričke. ShkVorn, ktorý má naklonenie, dajte prognózu tejto sily na rovine stola a na páku aplikácie z osi otočenia, dostaneme moment chvosta. To znamená, že v mojom koncepte neexistuje osobitný význam, kde sa nachádza Kinstock. Je dôležité, v akej vzdialenosti od osi otáčania. Ale chcem zopakovať, že je to len môj názor ...

    07.06.2011, 10:44

    Opäť sa nezbližuje. Pozeráme sa na obrázok.
    Turbína sa snaží otáčať gramofón pomocou páky1.
    Na vyváženie sme dali chvost s pákou 2 alebo 3. Zmena chvostového usporiadania znamená zmenu svojej hmotnosti. Vrátenie do tabuľky - Čo je kompenzované?

    07.06.2011, 11:38

    Aj ja nebudem schopný prísť na to s týmto chvostom? Musíte začať robiť a len vedieť, ako začať? Veľmi nekompromisné veľkosti. Kde ich vziať príliš nie je jasné? Napríklad veľkosť chvosta (dĺžka šírky)? Akú vzdialenosť by mala byť chvost z hlavy odstrániť?

    07.06.2011, 11:49

    07.06.2011, 12:03

    Máme hustotu vzduchu \u003d 1,29 kg / m ^ 3. Oblasť chvosta \u003d x m ^ 2,
    Rýchlosť vetra \u003d y m / s ..
    Dĺžka chvostovej páky \u003d z m.
    Ako vypočítať tlak na rotačnom uzle od všetkého, napríklad s jedným metrom páky a dvoma? Tiež otázka, ako tlak na rotačnom uzle skrutkovej páky závisí od spoločnosti Keser? A najdôležitejšou vecou je, že jednoducho nemôžem pochopiť .. Prečo je generátor posunutý voči rotačnej zostave? A ako je pre nás dĺžka radenia páka?

    07.06.2011, 12:20

    Ponorte, ako pre mňa, takže chvostová páka je to, čo som označil zelenú. A závisí od odstránenia miesta pripojenia chvosta z osi otáčania.
    Doplním výkresu s novým bodom. Odrežte segment B.
    Tí. Upevňovací bod z osi otáčania sa odstráni v rovnakej vzdialenosti. Nemyslím si, že pri pripájaní chvosta na koncoch segmentov máme rovnaký účinok.

    07.06.2011, 14:49

    A myslím, že to isté. Ak je v tom istom prípade, Kinstock je naklonený späť, táto tabuľka bude stáť na jednom mieste.

    Po 12 minútach
    A najdôležitejšou vecou je, že len nemôžem pochopiť .. Prečo je generátor posunúť vzhľadom na rotačnú zostavu? A ako je pre nás dĺžka radenia páka? No, dáte brata: scratch_one-s_Head: ...
    Koniec koncov, nie je možné len poslať skrutku do vetra, ale môžete si tiež vybrať z vetra. Keď presahuje určitú rýchlosť. A predtým, nie je potrebné, tam by sa na vetre pozerá na skrutku .: Ahoj:

    07.06.2011, 15:01

    No, dáte brata: scratch_one-s_Head: ...
    Predpokladajme, že ... ale ak generátor nie je presídlený, potom chvost nebude fungovať? Alebo ak posuniete generátora, potom skladací chvost to nevhodné?

    07.06.2011, 15:06

    Musíte začať robiť a len vedieť, ako začať? Veľmi nekompromisné veľkosti. Kde ich vziať príliš nie je jasné? Napríklad veľkosť chvosta (dĺžka šírky)? Akú vzdialenosť by mal byť chvost z hlavy odstránený z hlavy? .Php? T \u003d 221 Existuje všetko, čo som našiel: áno:. Všeobecne platí, že oblasť chvosta musí byť 10-15% plochy štvorca a dĺžka od stožiara až k priemeru skrutky. Hoci to vyžaduje diferencované. I, Napríklad, zmätene všetko v partii, a potom ho začal merať. :))

    07.06.2011, 15:25

    Ale ak sa generátor nezmení, potom chvost nebude fungovať? A z ktorého podnikania na rozvoj ...
    Alebo ak posuníte generátor, potom skladací chvost to neurobí? Dúfam, že táto schéma vysvetlí, ako tento systém funguje.

    07.06.2011, 15:29

    Sergey, máš pravdu. Vektory sa šíria, vydáva závislosť od odstránenia bodu upevnenia z osi otáčania v priamke, kolmou turbíne.
    Toto prišiel. Teraz otočte lopatky :)

    07.06.2011, 17:28

    Sergey, veľmi pekne ďakujem. Už som si to niečo prečítal, ale nič nie je zvlášť. Dnes priniesli potrubie, urobí nože a potom začnú rozlúčiť. Stožiara je vysoká 14 metrov.

    07.06.2011, 19:02

    Už som si to všetko čítať, ale nie je nič konkrétne. Je potrebné skontrolovať sami: Pardon: ...
    Skontroloval som v ľavom otáčaní skrutky, generátor umiestnený na pravej strane stožiara. Aj keď keď som ho dal na čepeľ vo vzdialenosti 0,75R 20 kg, potom stožiar zostavil centimetry 15. No, to je to, čo je potrebné, aby ste sa museli ohnúť tak čepeľ. Aj keď je tento efekt prítomný. Je to celkom ďalšia vec gyroskopických síl, musíte byť opatrní.
    Tu som mučený vagúrovými pochybnosťami a chcem ich vyjadriť.
    S nadmernou oblasťou v 4kv.m, oblasť chvosta sa ukázala byť 0,4kv. Dĺžka montážnej osi je 1,6 m + 0,3 m na os stožiara. Hmotnosť chvosta je 4,2 kg a hmotnosť na špičke 2,6 kg. V zásade je všetko v poriadku a ja som chytil Knevin pol uhol v 20grad. Ale koľko som sledoval všetky toto podnikanie, nikdy som nevidel, že skrutka sa pokúsila odvrátiť od vetra. Hoci v porovnaní s gogou a skrutkou 2 krát viac v oblasti, posunutá zo stožiara 2 krát ďalej a chvost je 2,3-krát ľahší. Tak som si myslel, že musel začať chodiť z vetra oveľa skôr, a ak potrebujete nahrať, bolo to oveľa jednoduchšie, len vyliezol nejaký kúsok železa na chvost a všetko. Ale ako vidíte, nebolo tam. Teraz musíte ľahko ľahko uľahčiť, alebo sa znižuje svah. To je to, ako žijeme: Unknw :: Ospravedlňujeme sa: ...

    07.06.2011, 20:27

    Takže som si myslel, že musel začať odísť od vetra oveľa skôr
    I (mať CECH), chvost sa začína odniesť na stranu aj s časom skrutky!?

    11.06.2011, 00:01


    11.06.2011, 02:33

    Tu som našiel na svojom počítači. Po prečítaní a konzervovaní.
    Výpočet chvosta s nakloneným Kkivornom, ktorý urobil Vladimir Kotlyar ...

    Tiež greing chvost. Nemôžem zvládnuť, akú rýchlosť prevezmú pre prúd, ktorý prúdi okolo stabilizátora. Ukazuje sa, že 67%?

    11.06.2011, 03:57

    Tiež greing chvost. Nemôžem zvládnuť žiadnym spôsobom, to isté chcem a nemôžem znížiť. Ale len prietok v blízkosti chvosta je menší ako moment turbíny. Vysvetlím, prečo. Až do 0,5R garantované, nie je takéto brzdenie a o tomto mieste je chvost. Ale nie je to hlavná vec. A Veľmi: Chvost je viac, páka je dlhá, nebude horšia. Ale o momente turbíny sa objavuje obraz nie je veľmi. Odhadovaná inhibícia prietoku, čo znamená, že tlak na skrutku sa vyskytuje, keď je skrutka nominálne zaťažená. Ukazuje sa preto, že nepriaznivá skrutka vo vetre bude pokračovať v odvíjaní a nebude ísť do obrany. A Boh zakázal zaťaženie zmizne, vôbec nebude brzdenie. Argujem správne?

    11.06.2011, 04:42

    Ukazuje sa preto, že nepriaznivá skrutka vo vetre bude pokračovať v odvíjaní a nebude ísť do obrany. A Boh zakázal zaťaženie zmizne, vôbec nebude brzdenie. Argujem správne?

    Zle. Ak si neurobíte moment z kolesa, neznamená to vôbec, že \u200b\u200baxiálna sila zmizne. Neexistuje nič, čo by rotora avgir nedávalo nič, čo nie je vybraté. A zároveň je odpor rotora dokonca väčší ako ten displej s priemerom povrchu rúry.

    Som s chvostom všeobecne, že sa ukáže. Zdá sa, že Rotra väčšiny veterných mlynov v zásade je v uhle k prúdu. Chvost začína pracovať efektívne len pri opustení tieňa vetra.

    11.06.2011, 12:21

    Odhadovaná inhibícia prietoku, čo znamená, že tlak na skrutku sa vyskytuje, keď je skrutka nominálne zaťažená. Ukazuje sa preto, že nepriaznivá skrutka vo vetre bude pokračovať v odvíjaní a nebude ísť do obrany. A Boh zakázal zaťaženie zmizne, vôbec nebude brzdenie. Argujem správne?

    Opakom je, ak je skrutka uvoľnená bez zaťaženia a dať ju na odpočinok, potom sa axiálna sila zvýši v porovnaní s tvárovou hodnotou, a len on pôjde na obranu. A ak preťaženie - to prejde viac vetra a axiálna sila bude menej. Takže v tomto ohľade, fyzika pracuje pre nás.

    GDA98 niekde som napísal o mojich experimentoch, takže ak s zaťažením jeho zaťaženia s excitáciou generátora, pre tieto experimenty sa objasňuje, ako sa preťažená a prenaložená skrutka správa.

    11.06.2011, 12:43

    Takže v tomto ohľade, fyzika funguje na nás. Aspoň niečo funguje pre nás. A potom som už začal myslieť, prečo som neurobil s bočným kútom? Je to stále tam, stojí alebo točí. A myslím, že nie, aby sa jej špeciálna práca ...

    Vyzerá to ako Rotra väčšiny veterných mlynov v zásade stojí v uhle k prietoku. V zmysle, ako napríklad na pozícii 3?

    11.06.2011, 14:32

    V zmysle, ako je na pozícii 3?

    Nie, tieto obrázky sú čisté abstrakcie. Pšenica s okamihom bude stáť pozdĺž vetra, len ak vítate stožiar.

    Po 2 minútach
    Opakom je, ak je skrutka uvoľnená bez zaťaženia a dať ju na odpočinok, potom sa axiálna sila zvýši v porovnaní s tvárovou hodnotou, a len on pôjde na obranu. A ak preťaženie - to prejde viac vetra a axiálna sila bude menej. Takže v tomto ohľade, fyzika funguje na nás.

    Áno, je. Bez okamihu, generátor obratu bude rásť, kým sa uhol útoku nestane 1-1,5 stupňami, čo zodpovedá režimu automatického snímania. Mimochodom, v tomto rohu môžete určiť revolúcie šírenia.

    11.06.2011, 22:33

    Bez okamihu, keď je generátor obratu rásť, kým sa uhol útoku nestane 1-1,5 stupňami, bolo by to pekné, to je len uhol trvalý.

    Počasie Vane bude stáť pozdĺž vetra, len ak vítate stožiar. Prečo? Urobil som to tak. Spočiatku ho spýtal nejaký uhol.

    11.06.2011, 23:02

    Ako urobiť chvost.? Čítal som a nemôžem pochopiť. Jeho, ktorý, práve potrebujete odstúpiť od tieňa? A táto shnyaga, že je potrebné privítať na stožiar, čo je?

    11.06.2011, 23:33

    Bosoiy, opatrne čítať. Ilya MSU vpravo. Ak moment pôsobí na chvost, nikdy nebude pozdĺž vetra, pretože bude musieť odolať tohto momentu. A čím menej tento okamih a vietor je silnejší, ten menší uhol medzi vetrom a chvostom. Ale on bude stále ...

    Jeho, ktorý má odstúpiť od tieňa? Prečo? Vypočíta sa všetko. Jednoducho povedané. V tieni potrebujete pre sebavedomé taxíctvo 0,5kv.m, na ktorej páku a bez tieňa 0,3kv. na tej istej páke.

    11.06.2011, 23:43

    Sergey, aký moment konať na chvost nedáva rotor, aby stál kolmo na vietor?

    12.06.2011, 00:14

    Ak si vezmete túto pozíciu pre začiatok, bude sa objaviť len pre nejaký druh turbíny chvost okamžite odísť sa snaží kompenzovať tento okamih. Ale turbína bude už stáť v nejakom uhle k vetru, a nie kolmo. Pokiaľ ide o chvost na boku, závisí od jeho oblasti, dĺžky páky a aerodynamickej kvality.

    12.06.2011, 00:22

    chvost okamžite odíde
    V ktorom?

    12.06.2011, 00:54

    Pretože turbína sa posunie.

    12.06.2011, 01:20

    Prečo ho potom posuňte?

    Po 4 minútach
    A zdá sa, že na výkrese, väčšie rameno turbíny sa musí ohýbať chvost vzhľadom na seba ...

    12.06.2011, 01:46

    Čítali ste tento článok? http://translate.google.ru/translate?Js\u003dn&prev\u003d_t&hl\u003dru&ie\u003dutf-8&layout\u003d2&eotf\u003d1&sl\u003den&tl\u003dru&u\u003dhttp%3A%2F%2FWWW.Thebackshed.com%2fwindmill%2FDO CS% 2FFURLING .APP S ňou skutočne začala túto tému. A tam sú také obrázky. A teraz si myslím, prečo sa posunie. Zajtra na koberci s vysvetľujúcim, prečo ste začali všetko tak: áno: ...

    12.06.2011, 02:08

    Vždy sa mi zdalo, že skrutka bez páky vzhľadom na sám sám stožiar by hľadala cestu najmenšej odolnosti voči prúdu vetra. Koniec koncov, v neprítomnosti chvostu, aspoň chcete, aj keď nechcete stať sa rovnobežne s smerom vetra! A ak máme určitý bod, potom prečo komplikovať celý dizajn pridaním inej páky, ktorá nie je jasná, ako?

    12.06.2011, 02:30

    To je všetko, bude to hľadať, a to bude presne za stožiarou, ale nie je paralelne, a kolmé na vietor - to vypne voľbu páky.

    Ak je možnosť viditeľná - potom potrebujete chvost.
    Ak je zobrazovacia skrutka potrebuje odobrať od vetra - potom musí byť chvost zložený.
    Aby bol chvost potrebný offste.

    Po 1 minúte
    .... Pridaním inej páky, ktorá nie je jasná, ako?

    Domnievame sa, že zostatok síl a momentov, každý starostlivo ložiská - letí v jednom smere, kotlety do druhého.

    12.06.2011, 05:46

    Domnievame sa, že zostatok síl a momentov, každý starostlivo ložiská - letí v jednom smere, kotlety do druhého.
    Class Petruha256 a potom napíšete bosom, ktorý píšete, a on je to isté. "Prečo sa posunúť?" A to je to :)

    12.06.2011, 09:43

    Nie, No, nie som presne hlúpy! :) nosia, teraz som pochopil. :)) Ďakujem vám! :)

    Po 10 minútach
    Petruha256, povedzme skrutku 2m. V pôvodnom, zlyhovom preklade a veľa pre mňa zostáva nezrozumiteľná. Ako vypočítať páčku jeho ofsetu?

    12.06.2011, 12:04

    S ňou skutočne začala táto téma.
    Môj chvost prvého česka je usporiadaný ako na obrázku (ale bez výpočtu), otáčanie skrutky v smere hodinových ručičiek (v závislosti od skrutky)

    12.06.2011, 13:26

    Citácia:
    Zaslal Ilya MSU
    Bez okamihu na generátore bude obrat rásť, kým sa uhol útoku nestane 1-1,5 stupňami,
    Bolo by pekné, len uhol je trvalý.

    Uhol útoku počas separácie sa nezmení kvôli otáčaniu čepelí, ale kvôli tomu, že obvodová rýchlosť sa zvýši, t.j. V Essense - Speed \u200b\u200bSpell.

    12.06.2011, 14:40

    petruha256, povedzme skrutku 2m. V pôvodnom, zlyhovom preklade a veľa pre mňa zostáva nezrozumiteľná. Ako vypočítať páčku jeho ofsetu?

    Bez lezenia v debristu približne.

    (1) FA * X * PI / 2 \u003d M * G * L * SIN (A).

    Fa - Axiálna sila na skrutke.
    SABININ (2) FA \u003d 1,172 * PI * D ^ 2/4 * 1,19 / 2 * V ^ 2
    V Zhukovskom (2.1) FA \u003d 0,888 * PI * D ^ 2/4 * 1,19 / 2 * V ^ 2,
    kde d je priemer windwallu, v otáčke vetra;

    X je požadovaný posun (posun);
    M - hmotnosť chvosta;
    G - zrýchlenie voľného pádu;
    L - Vzdialenosť od Schworn do ťažiska chvosta;
    A - uhol sklonu chudoby.

    Predpokladajme, že skrutka 2 m, rýchlosť vetra, pri ktorej by mal byť chvost \u003d 10 m / s
    Veríme v Zhukovsky fa \u003d 0,888 * 3.1415 * 2 ^ 2/4 * 1.19 / 2 * 10 ^ 2 \u003d 165n

    Hmotnosť chvosta \u003d 5 kg,
    Vzdialenosť od Schworn do stredu gravitačného chvosta \u003d 2m,
    Uhol sklonu otáčania \u003d 20 stupňov

    X \u003d 5 * 9.81 * 2 * SIN (20) / 165/3.1415.2 \u003d 0,129 m.

    12.06.2011, 16:07

    Axiálna sila na skrutku nezávisí od jeho cyseru?

    Po 15 minútach
    Oblasť krídla chvosta nie je tiež viditeľná. Pretože z jeho formy by tiež mala závisieť veľa.

    12.06.2011, 16:10

    Závisí, ale nie moc. Ak je skrutka vložená na maximálny možný brankár tejto skrutky - potom môžete použiť tieto vzorce.
    Ak nie je skrutka naložená - rastie axiálny koeficient. Všeobecne platí, že žiadne zaťaženie bude rásť na 1 v Zhukovskom a niekde až 1,3-1,35 sabinínom.
    Všeobecne platí, že vzorce pre dokonalú skrutku.

    Po 1 minúte
    Oblasť krídla chvosta je jedna z opery - z toho, ktorá by mala zabezpečiť vŕtanie vo vetre a držať chvost v pravom smere, a nie na všetkých tých, ktoré by malo zabezpečiť skladanie na ochranu proti hurikánu.

    12.06.2011, 16:25

    petruha256, vďaka za vysvetlenia :) Budeme ho používať. :)

    12.06.2011, 22:04

    petruha256, Ďakujem tiež. Trochu sa stáva jasné. Mám priemer skrutky dva metre, posun 0,129 m, hmotnosť chvosta 5kg, uhol sklonu otáčania 20 gadus. Hádajte, že som vám pochopil? Stále to nie je jasné, čo by malo byť oblasťou chvosta? A aj keď rotácia pravý znamená posunúť doľava a ľavé prostriedky na posun doprava?

    12.06.2011, 22:14

    Pavol, nie je jasné, prečo musíte urobiť vzdialenosť od otočenia do ťažiska chvosta 2 m. Toto je chvosty metrov tri budú .. nie veľa?

    12.06.2011, 22:36




    Náhodné články

    Nahor